Vandaag krijg ik hopelijk een grote reeks foto's retour van de fotograaf. Kan niet wachten deze online te plaatsen! Als ze online staan zal ik dat hier doorgeven. Wacht nog op de zandkleurige sokken, die zitten in een nazending. Het merendeel staat er vanavond hopelijk op.
Daarnaast vind ik het leuk om nog eens te bevestigen wat met jullie feedback te doen. Ik heb in een eerder stadium weleens de vraag gesteld welke uitbreidingen je graag zou willen zien in mijn assortiment. Aangezien ik de geleidelijke weg wil bewandelen en iets goed wil doen en anders niet is dat vooralsnog 1 artikelgroep geworden. Ik heb de keuze laten vallen op Merola. Ik kreeg van velen overigens ook de tip om iets met handschoenen te doen.
Ik besef me dat het een seizoenartikel is, maar het bedrijf spreekt me aan net als het product. Ook past het goed in mijn visie als typisch online product. De maat is makkelijk te bepalen, kwaliteit is goed en daarmee een kleine kans op retouren.
De 'samenwerking' moet nog worden bekrachtigd in de vorm van aantallen, prijs en collectie. Na de zomer zal dit dan ook toegevoegd gaan worden. Gezien de huidige temperaturen zeker geen haast

.
Uiteraard hoor ik graag jullie meningen/suggesties - want die zijn er vast - en eventuele voorkeuren.
Carlo