Goedemorgen,
Hierbij een reactie op de vragen die er zijn:
PrijsDe grijze handschoenen op de eerste foto (hertenleer) zijn €99,-. De overigen zijn €89,-. Scherper kan ik echt niet. Laten we het erop houden dat dit weer een mooie SF actie is. Dit is overigens incl. de SF korting zoals je zult begrijpen:-). Ik wil ze verzekerd gaan verzenden, dus er komt dan wel een bijdrage van €3,- bij. Neem ik de rest van de kosten op me.
MaatvoeringDe meeste varianten zijn beschikbaar van XS tot L (7,5 - 9). De grijze variant met rood detail zijn ook in XL verkrijgbaar (9,5).
BeschikbaarheidDe beschikbaarheid beperkt zich voor nu tot de varianten op de foto's. Ik weet niet of ik iedereen kan helpen indien er velen voor dezelfde variant gaan. Bruin is tot nu toe erg populair, maar ik meen dat er gemiddeld genomen 2 varianten per maat per kleur voorradig zijn dus we moeten een eind kunnen komen.
Speciaal voor Punt:Oranje

Rood

Graag eventuele interesse via PM kenbaar maken, dan reserveer ik de maat en kleur onder voorbehoud.
Bedankt! Levertijden hebben jullie nog even van me tegoed, maar verwacht een week, 1,5 week na plaatsen van de bestelling.
Goed weekend alvast.
groet,
Carlo