Auteur Topic: Overhemden algemeen  (1041788 keer gelezen)

Cesare

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #2415 Gepost op: 19 maart 2015 - 14:29:00
Shirts van Isaia vind ik ook erg goed zitten overigens. Ik heb echter meer ervaring met Barba en Finamore en ben tevreden over beide. Barba iets minder duur, dikkere knopen. Finamore; mooie schouder, met af en toe een los knoopje.
Winnaar van de kekkeschoentjes -> zie archief

martijnv

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #2416 Gepost op: 19 maart 2015 - 15:39:46
Waar worden nog (ruim aanbod aan) Barba shirts verkocht. Ik kocht ze altijd bij Pauw, maar hun Barba voorraad is ernstig geslonken.

Barba zit overigens iets strakken dan Finamore en Isaia zit weer strakker dan Barba (althans bij mij).

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #2417 Gepost op: 19 maart 2015 - 16:19:28
Montulet o.a.

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #2418 Gepost op: 19 maart 2015 - 16:43:30
Sartoria, Pauw, Frans Boone
The man with style, is the man who can smile

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #2419 Gepost op: 19 maart 2015 - 16:50:09
Vroeger Attolini. Voor mij prima pasvorm. Te duur natuurlijk.
live and let die

tvm1984

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #2420 Gepost op: 20 maart 2015 - 06:49:28
Maffeis

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #2421 Gepost op: 20 maart 2015 - 10:14:20
Barba is er uit bij Pauw begrijp ik, teveel overlap met eigen label (Gerardhi). Net maar eens zo'n eigen label meegenomen om te proberen.
The man with style, is the man who can smile

NielsK

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #2422 Gepost op: 20 maart 2015 - 10:24:35

bij het MTM shirt hanteren ze standaard nogal korte mouwlengtes
Terug gaan met je mtm shirt en een nieuw vragen die wel lang genoeg is in de mouwen. Als ik het zo hoor is Mtm toch de beste optie voor je

cutaway

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #2423 Gepost op: 21 maart 2015 - 18:55:20
Een vraag, de laatste tijd zie ik op Facebook veel reclame voorbij komen van "Zano", nog nooit van gehoord. Ze doen alsof ze o.a. in Rotterdam zitten, maar als je naar hun adres kijkt blijkt dat Barendrecht te zijn...

Erg eigenaardige site, kijk ik bijv. naar hun shirts, dan kan je bijv. nergens je maat aangeven, hoe gaat dat dan als je iets bestelt? (niet dat ik overweeg om hier iets te kopen, maar vind het een erg eigenaardig merk en site)
http://www.zano.nl/shirts/
Bovendien ook geen productspecificatie (materiaal knopen? type boord, fit, materiaal, weverij e.d.).

O.a., deze reclame zag ik voorbij komen (als je een vrouw in de reclame doet, regel dan i.i.g. een mooie vrouw  X| )

Charlie

• Gast
Overhemden algemeen
Reactie #2424 Gepost op: 21 maart 2015 - 19:00:56
Vent, ga nu gewoon naar SuSu voor goedkope shirts i.p.v. je tijd te verdoen met dit soort shit.

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #2425 Gepost op: 21 maart 2015 - 19:03:27
Een vraag, de laatste tijd zie ik op Facebook veel reclame voorbij komen van "Zano", nog nooit van gehoord. Ze doen alsof ze o.a. in Rotterdam zitten, maar als je naar hun adres kijkt blijkt dat Barendrecht te zijn...

Erg eigenaardige site, kijk ik bijv. naar hun shirts, dan kan je bijv. nergens je maat aangeven, hoe gaat dat dan als je iets bestelt? (niet dat ik overweeg om hier iets te kopen, maar vind het een erg eigenaardig merk en site)
http://www.zano.nl/shirts/
Bovendien ook geen productspecificatie (materiaal knopen? type boord, fit, materiaal, weverij e.d.).

O.a., deze reclame zag ik voorbij komen (als je een vrouw in de reclame doet, regel dan i.i.g. een mooie vrouw  X| )

Zeer lijp merk. Maken pakken op maat ook.
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #2426 Gepost op: 21 maart 2015 - 19:10:00
Gewoon Munro volgens mij.

guest45

• Gast
Overhemden algemeen
Reactie #2427 Gepost op: 22 maart 2015 - 13:21:27
Off-topic verwijderd.

Borioli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #2428 Gepost op: 22 maart 2015 - 14:54:14
Barba is er uit bij Pauw begrijp ik, teveel overlap met eigen label (Gerardhi). Net maar eens zo'n eigen label meegenomen om te proberen.

Had de eigen label hemden ook gezien op hun site. Hoe is de eerste indruk qua fit en kwaliteit?

Kees1990

• Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #2429 Gepost op: 28 maart 2015 - 13:10:32
Hallo iedereen,
Op dit moment ben ik bezig met het schrijven van een ondernemingsplan voor een webshop in overhemden als afstudeerproject. Voor mijn onderzoek ben ik opzoek naar mannen vanaf 18 t/m 25 jaar die de volgende enquête willen invullen: https://www.enquetesmaken.com/s/58354a3. Het kost je slechts een paar minuten en je maakt kans op 1 van de 5 cadeaubonnen die t.z.t. zijn te besteden in de webshop. Ik heb een totale respons nodig van 384 dus het delen van dit bericht wordt gezien als een heldendaad :)