Auteur Topic: Overhemden algemeen  (1040498 keer gelezen)

guest45

• Gast
Overhemden algemeen
Reactie #135 Gepost op: 12 november 2004 - 23:44:49
Citaat van: "gusto napolitano"
.En ik hou nu eenmaal van dwars tegen de regels in gaan vandaar het ruitje in de hemd :wink:

No offence, van mij mag je het kopen hoor...als iedereen de zelfde smaak zou hebben zou de wereld best saai worden... :wink:

Betekend het stukje dat ik ge-quote heb dat je het shirt boven een korte broek met witte sokken en nike air max gaat dragen? :D  :wink:
Dat zou ik dan weer wel humor vinden

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #136 Gepost op: 12 november 2004 - 23:49:28
Citaat van: "Chris"
.En ik hou nu eenmaal van dwars tegen de regels in gaan vandaar het ruitje in de hemd :wink:

No offence, van mij mag je het kopen hoor...als iedereen de zelfde smaak zou hebben zou de wereld best saai worden... :wink:

Betekend het stukje dat ik ge-quote heb dat je het shirt boven een korte broek met witte sokken en nike air max gaat dragen? :D  :wink:
Dat zou ik dan weer wel humor vinden
Ik denk dat nexus wel weet wat mijn kleding stijl is.En nooit in korte broek altijd maatwerk :wink:

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Overhemden algemeen
Reactie #137 Gepost op: 12 november 2004 - 23:49:28
Huey, ik vind die Pink echt gaaf!
Fashion can be bought. Style one must possess.

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #138 Gepost op: 12 november 2004 - 23:49:38
Citaat van: "Huey"

Die manchetknopen zijn wel waanzinnig goed bij dat shirt!
*maakt notitie*

guest45

• Gast
Overhemden algemeen
Reactie #139 Gepost op: 12 november 2004 - 23:51:27
Ik denk dat nexus wel weet wat mijn kleding stijl is.En nooit in korte broek altijd maatwerk :wink:

heeeee saaai....maar t was ook maar n grapje hoor.. :wink:

Huey

• Gast
Overhemden algemeen
Reactie #140 Gepost op: 12 november 2004 - 23:51:29
Citaat van: "Bonne"

Afbeelding

Die manchetknopen zijn wel waanzinnig goed bij dat shirt!
*maakt notitie*

De foto is met een flits genomen, dus IRL komen de kleuren van de bachelor knots en het hemd wel beter overeen. Maar het is wat jeugdiger dan manchet knopen én ze kosten 5 euro per paar ;)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #141 Gepost op: 12 november 2004 - 23:54:35

heeeee saaai....maar t was ook maar n grapje hoor.. :wink:
Weet ik :lol:

guest45

• Gast
Overhemden algemeen
Reactie #142 Gepost op: 12 november 2004 - 23:56:43
ga anders een keer naar je werk zo.....je moet de relativiteit van kleding kennen   :D

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #143 Gepost op: 13 november 2004 - 01:42:52
Als je toch in london ben kijk dan ook even bij Hiltich & key,buiten hun hemden om hebben ze er ook boxershorts in Sea-island katoen en dat zit zo hmmmmmm :-({|=

Huey

• Gast
Overhemden algemeen
Reactie #144 Gepost op: 13 november 2004 - 01:44:06
Als je toch in london ben kijk dan ook even bij Hiltich & key,buiten hun hemden om hebben ze er ook boxershorts in Sea-island katoen en dat zit zo hmmmmmm :-({|=

Dat geloof ik. Nu ik mijn eerste Sea Island katoen overhemd heb wil ik niet anders meer.

Dat is dus gelijk de pest van dit forum. Met mijn 22 jaar hebben jullie me al voorgoed verpest voor 'mindere' producten :(

Hoe kan ik ooit nog genieten van de simpele dingen in 't leven? ;)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #145 Gepost op: 13 november 2004 - 01:53:09

Dat geloof ik. Nu ik mijn eerste Sea Island katoen overhemd heb wil ik niet anders meer.

Dat is dus gelijk de pest van dit forum. Met mijn 22 jaar hebben jullie me al voorgoed verpest voor 'mindere' producten :(

Hoe kan ik ooit nog genieten van de simpele dingen in 't leven? ;)

Laat mijn Borrelli hemden ook altijd in sea-island katoen maken.En ja je bent gauw verpest met al dat moois werkt verslavend en je wil niet meer of kan niet meer terug ik ken dat gevoel.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Overhemden algemeen
Reactie #146 Gepost op: 13 november 2004 - 20:13:12
niet per gram  :wink:

Wel per jaar ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #147 Gepost op: 15 november 2004 - 01:10:27
Naast hun bekende Crombie coat verkopen ze er ook overhemden waaronder deze twee modellen.

Huey

• Gast
Overhemden algemeen
Reactie #148 Gepost op: 16 november 2004 - 15:14:33
Zijn Engelse overhemden ook in Nederland te koop? Gusto, welke overhemden hebben jouw voorkeur? Italiaans of Jermyn Street?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Overhemden algemeen
Reactie #149 Gepost op: 16 november 2004 - 16:11:47
Zijn Engelse overhemden ook in Nederland te koop? Gusto, welke overhemden hebben jouw voorkeur? Italiaans of Jermyn Street?
 Engelse hemden zoals Hilditch & key alsook Cleeve of Londen zijn te koop bij Herzog te Amsterdam.Naast dat ik hemden in italie laat maken vind ik ook de engelse hemden gewoon mooi wetende dat deze op de machine zijn gemaakt en geen handwerk zoals Borrelli.Italie en Engeland zijn gewoon twee werelden die beiden perfecte hemden leveren.