Citaat van: "Vodka"Citaat van: "Chris"Bij dat soort kledingsstukken geldt dat mider idd, die hoef ik persoonelijk dan ook niet van versace (ben er zowiezo geen fan van)Maar stofkeuze en snit enzo zijn minder arbeids intensief dan allemaal borduursels en dat soort details...Klopt, maar die arbeidsintensieve stukken zijn niet €300, maar gelijk €800Niet helemaal waar, pakken van bijv. Armani zijn net zo duur als van Caruso. Zo niet duurder.
Citaat van: "Chris"Bij dat soort kledingsstukken geldt dat mider idd, die hoef ik persoonelijk dan ook niet van versace (ben er zowiezo geen fan van)Maar stofkeuze en snit enzo zijn minder arbeids intensief dan allemaal borduursels en dat soort details...Klopt, maar die arbeidsintensieve stukken zijn niet €300, maar gelijk €800
Bij dat soort kledingsstukken geldt dat mider idd, die hoef ik persoonelijk dan ook niet van versace (ben er zowiezo geen fan van)Maar stofkeuze en snit enzo zijn minder arbeids intensief dan allemaal borduursels en dat soort details...
Je zou eigenlijk het merk van het shirt moeten weten dan kunnen we verder zoeken.
Mother of Pearl :
[wat zijn dit voor knopen, metaal? je ziet het wel vaker in films het lijkt alsof het een soort manchetknopen zijn. hier zie je het niet zo duidelijk maar wie de film gezien heeft weet wat ik bedoel. mooie pose vind ik dit trouwens
Hoe zit het met wassen en dubbel; manchet, aangezien ik nu m'n eerste dubbelle heb zal het er binnekort toch van kopen. Ik heb er Bachelro knots op zitten. Is het de bedoeling dat je die eruit haalt of was je dat vrolijk mee?
Citaat van: "Vodka"Hoe zit het met wassen en dubbel; manchet, aangezien ik nu m'n eerste dubbelle heb zal het er binnekort toch van kopen. Ik heb er Bachelro knots op zitten. Is het de bedoeling dat je die eruit haalt of was je dat vrolijk mee?Kun je laten zitten als je wil (wel makkelijk) -- maar ik haal ze er uit. Dan kun je je manchet namelijk ook ff strijken.Zit je trouwens aan de vodka?