Citaat van: "Nexus"Het lijkt erop dat dit de laatste is, maar ik moet eerst kijken of nu iedereen zich aangemeld heeft. Kom ik op terug!herhaling, maareuh, zijn er al resultaten te zien op het forum?
Het lijkt erop dat dit de laatste is, maar ik moet eerst kijken of nu iedereen zich aangemeld heeft. Kom ik op terug!
Vanochtend kwam roger mijn pak brengen Binnenkant pakDetailfotoFoto van 2 van de 3 zakkenMouwinzetDit is mijn Caruso van de actie. Ben er erg blij mee. Kwaliteit van de foto's is niet echt goed want snel-snel en met mijn telefoon. Betere foto's op aanvraag
Citaat van: "Nexus"Het lijkt erop dat dit de laatste is, maar ik moet eerst kijken of nu iedereen zich aangemeld heeft. Kom ik op terug!Ik heb nog niet van alle deelnemers een reactie binnen maar tot nu toe schikt iedereen de datum die wij voor de 2e sessie vastgelegd hebben. Dat betekent dus dat de kans erg groot is dat dit de laatste sessie is.
Uw moderators zullen u verwelkomen
Heel erg mooi pak hoor =D> Mooie stof ook, lekker fragiel, beetje ruw, zit zegmaar diepte in, in plaats van zo'n glanzende confectiestof.