Auteur Topic: [Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden  (81582 keer gelezen)

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #45 Gepost op: 24 mei 2005 – 22:33:13
jongens wat is nou 900 euro voor een MAAT pak?!  gewoon een keer 450 en dat 6-8 weken sparen ( :wink:  :wink:  :wink: ) voor nogmaals 450 euro.

Roman_Empire

  • Gebruiker
  • Berichten: 117
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #46 Gepost op: 24 mei 2005 – 22:42:58
Zou dat stoffenboekje eventueel ook opgestuurd kunnen worden?
Want ik heb geen eigen vervoer en met het OV ben ik erg lang onderweg.
Cash=King

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #47 Gepost op: 24 mei 2005 – 22:45:34
vind ik ook, gewoon doen
de gulden is een euro geworden; dus eigenlijk helemaal een koopje

goed pak is de basis van je outfit: komen alle santoni's, maatshirts, 7-folds en zijden bolletjes veel mooier op uit  :wink:

nexus is er druk mee geweest  :!:
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #48 Gepost op: 24 mei 2005 – 22:47:24
Citaat van: "Roman_Empire"
Zou dat stoffenboekje eventueel ook opgestuurd kunnen worden?
Want ik heb geen eigen vervoer en met het OV ben ik erg lang onderweg.

denk dat ik uit 50 stoffen wel een keuze kan maken als ik daar ben, sartoria zal ook wel een mooie keuze selecteren; betere doelgroep kunnen ze niet binnen krijgen
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #49 Gepost op: 24 mei 2005 – 22:50:01
ja precies, en het is een koopje:

Een maatpak laten maken bij winkels als Oger of Pauw kost je al gauw 1500 tot 2000,00 euro, en dan is het vaak een huismerk (Pauw huismerk is Caruso trouwens :lol: ) je moet hier gewoon aan...

Roman_Empire

  • Gebruiker
  • Berichten: 117
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #50 Gepost op: 24 mei 2005 – 22:50:12
Citaat van: "Marco"
Citaat van: "Roman_Empire"
Zou dat stoffenboekje eventueel ook opgestuurd kunnen worden?
Want ik heb geen eigen vervoer en met het OV ben ik erg lang onderweg.

denk dat ik uit 50 stoffen wel een keuze kan maken als ik daar ben, sartoria zal ook wel een mooie keuze selecteren; betere doelgroep kunnen ze niet binnen krijgen


Ik denk dat als ik daar ben een uur ga zitten twijfelen tussen 2 stofjes  :D
Cash=King

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #51 Gepost op: 24 mei 2005 – 22:51:34
ik neem ook aan dat het mooie stoffen zijn. het zijn meestal Loro Piana stoffen of anders Zegna stoffen, die zijn erg mooi

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #52 Gepost op: 24 mei 2005 – 22:52:26
Citaat van: "Roman_Empire"
Ik denk dat als ik daar ben een uur ga zitten twijfelen tussen 2 stofjes  :D

dat is toch niet zo erg onder het genot van eerder genoemd hapje en drankje  8)
beter dan bij de tandarts in de wachtkamer te zitten om maar wat te noemen
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #53 Gepost op: 24 mei 2005 – 22:52:39
Citaat van: "Roman_Empire"
Citaat van: "Marco"
Citaat van: "Roman_Empire"
Zou dat stoffenboekje eventueel ook opgestuurd kunnen worden?
Want ik heb geen eigen vervoer en met het OV ben ik erg lang onderweg.

denk dat ik uit 50 stoffen wel een keuze kan maken als ik daar ben, sartoria zal ook wel een mooie keuze selecteren; betere doelgroep kunnen ze niet binnen krijgen


Ik denk dat als ik daar ben een uur ga zitten twijfelen tussen 2 stofjes  :D



nou daar is bij zo'n Meating best tijd voor.

is er al duidelijk wie de catering komt doen? ik weet wel een paar goede als het nodig is.

guest45

  • Gast
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #54 Gepost op: 24 mei 2005 – 22:53:48
ik ben er uit...doe niet mee...draag nu te weinig een pak om het bedrag te rechtvaardigen en dan laat ik er wel een opmeten over een paar jaar....wie weet veranderd mn postuur in die tijd ook nog dus....

helaas had me wel leuk geleken!

f430

  • Gebruiker
  • Berichten: 587
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #55 Gepost op: 24 mei 2005 – 22:59:19
Ik kreeg net ook het mailtje van SF en had dit topic al doorgelezen en ik moet zeggen dat het wel begint te kriebelen hoor! Aan de ene kant krijg je natuurlijk een geweldig pak voor een scherpe prijs, aan de andere kant draag ik vrij weinig een pak. Ik heb wel een pak, van Boss, en dat zit opzich wel ok, maar zo'n maatpak is wel perfect natuurlijk. Het geld is niet zo'n probleem, maar is vrees dat als ik naar die winkel ga dat ik er dan ook gelijk een paar Santoni's bij moet uitzoeken  :lol: Wanneer verwachten jullie de definitieve datum bekend te hebben? Want dan kan ik mijn beslissing maken, en anders lijkt me het sowieso wel leuk om langs te komen. ciao!

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #56 Gepost op: 24 mei 2005 – 22:59:20
jammer. maar het kan altijd nog. ikzelf zit ook met dat probleem, ben nu 12 jaar dus het zou best kunnen dat ik er over een jaar heel anders uitzie. :wink:

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #57 Gepost op: 24 mei 2005 – 22:59:27
Stoffen kunnen niet opgestuurd worden lijkt me, dan kunnen daar aanwezige klanten niets meer uitkiezen ;).

Maar ga er maar van uit dat je gewoon slaagt in de actiecollectie, er zijn ontzettend veel stoffen (men sprak over misschien wel 100 stoffen, boekjes vol). Als je je al beperkt tot navy of grijs heb je zelfs al veel keuze (er zijn al erg veel soorten navy bijv). En desnoods kun je bij de overige stoffen terecht (meerprijs), maar dat lijkt me gewoon echt niet nodig. Caruso heeft een ontzettend uitgebreide keus op stoffengebied.

Het is niet zo dat we hier maar 3 of 4 stoffen aanbieden he, vergis je niet.
Fashion can be bought. Style one must possess.

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #58 Gepost op: 24 mei 2005 – 23:01:11
Citaat van: "f430"
Ik kreeg net ook het mailtje van SF en had dit topic al doorgelezen en ik moet zeggen dat het wel begint te kriebelen hoor! Aan de ene kant krijg je natuurlijk een geweldig pak voor een scherpe prijs, aan de andere kant draag ik vrij weinig een pak. Ik heb wel een pak, van Boss, en dat zit opzich wel ok, maar zo'n maatpak is wel perfect natuurlijk. Het geld is niet zo'n probleem, maar is vrees dat als ik naar die winkel ga dat ik er dan ook gelijk een paar Santoni's bij moet uitzoeken  :lol: Wanneer verwachten jullie de definitieve datum bekend te hebben? Want dan kan ik mijn beslissing maken, en anders lijkt me het sowieso wel leuk om langs te komen. ciao!


moet je zeker doen, Sartoria is Top! Roger en Gunther kunnen je prima advies geven welke Santoni's er bij je pak kunnen, wie weet ga je er met 5 paar mee naar huis :lol:

(Sartoria krijgt een lekker dagje qua omzet)

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #59 Gepost op: 24 mei 2005 – 23:02:29
Citaat van: "f430"
Ik kreeg net ook het mailtje van SF en had dit topic al doorgelezen en ik moet zeggen dat het wel begint te kriebelen hoor! Aan de ene kant krijg je natuurlijk een geweldig pak voor een scherpe prijs, aan de andere kant draag ik vrij weinig een pak. Ik heb wel een pak, van Boss, en dat zit opzich wel ok, maar zo'n maatpak is wel perfect natuurlijk. Het geld is niet zo'n probleem, maar is vrees dat als ik naar die winkel ga dat ik er dan ook gelijk een paar Santoni's bij moet uitzoeken  :lol: Wanneer verwachten jullie de definitieve datum bekend te hebben? Want dan kan ik mijn beslissing maken, en anders lijkt me het sowieso wel leuk om langs te komen. ciao!

Tot je deze informatie eens doorleest en eens uitprobeert. Dan kom je erachter dat een duur Boss pak net zo goedkoop in elkaar is gelijmd als een 100E variant van de H&M......

Caruso is een pak met veel handwerk, dat zit gewoon soepel als een piyama, 100% natuurlijk, moet je eens ervaren in de winkel. Maar ik ben er wel voorstander van dat je bewust voor een handgemaakt maatpak moet kiezen.
Fashion can be bought. Style one must possess.