Dat ligt niet aan het pak, maar aan het shirt (dat blijft een beetje hangen ofzo?). Normaal gesproken valt het shirt tot boven het begin van de duim. Ziet er inderdaad veel mooier uit
Citaat van: "Alex"Dat ligt niet aan het pak, maar aan het shirt (dat blijft een beetje hangen ofzo?). Normaal gesproken valt het shirt tot boven het begin van de duim. Ziet er inderdaad veel mooier uit Ik vind persoonlijk dat het shirt mooi op de hand valt nu - voor zover je daar op basis van die foto over kan oordelen natuurlijk.
Citaat van: "Camiceria"Citaat van: "Alex"Dat ligt niet aan het pak, maar aan het shirt (dat blijft een beetje hangen ofzo?). Normaal gesproken valt het shirt tot boven het begin van de duim. Ziet er inderdaad veel mooier uit Ik vind persoonlijk dat het shirt mooi op de hand valt nu - voor zover je daar op basis van die foto over kan oordelen natuurlijk.Lengte v/h shirt lijkt me inderdaad goed.
Wat ik me trouwens meer afvraag: waar blijven de rest van de foto's van de caruso-actie? Van Solitarias weet ik het... maar de rest van de pakken zullen nu toch wel klaar zijn?
Citaat van: "Alex"Wat ik me trouwens meer afvraag: waar blijven de rest van de foto's van de caruso-actie? Van Solitarias weet ik het... maar de rest van de pakken zullen nu toch wel klaar zijn?Soli had zo'n eisenpakket dat ze nu nog steeds in overleg zijn met de bonden of het verantwoord is voor de naaisters?
Citaat van: "Vodka"Citaat van: "Alex"Wat ik me trouwens meer afvraag: waar blijven de rest van de foto's van de caruso-actie? Van Solitarias weet ik het... maar de rest van de pakken zullen nu toch wel klaar zijn?Soli had zo'n eisenpakket dat ze nu nog steeds in overleg zijn met de bonden of het verantwoord is voor de naaisters?Ik heb nog geen tijd gehad 'm op te gaan halen/af te passsen... dat probeer ik volgende week te gaan doen. Dan volgend uiteraard fotos!
in mijn omgeving niet