Citaat van: "Bart"Volgens mij geen special, ik zal morgen een foto plaatsen. Het is een cognac kleurige suede schoen.Hij staat niet in de folder van C&J en ook niet op hun site. Er staat geen schoen in de leest 348 op hun site. Maken ze deze leest voor Nederland?Ben benieuwd naar je foto morgen
Volgens mij geen special, ik zal morgen een foto plaatsen. Het is een cognac kleurige suede schoen.
Wel grappig overigens dat het logo van Shoes&shirts aan de binnenkant van de schoen is geprint.
Die van jou zijn toch donkerder als die van Bart of lijkt dat maar zo.
Citaat van: "cypripedium"Citaat van: "Bart"Volgens mij geen special, ik zal morgen een foto plaatsen. Het is een cognac kleurige suede schoen.Hij staat niet in de folder van C&J en ook niet op hun site. Er staat geen schoen in de leest 348 op hun site. Maken ze deze leest voor Nederland?Ben benieuwd naar je foto morgen Bij S&S hebben ze een enkel model in 348, bij Sir Max komt er een steeds grotere collectie van de 348 leest!
Citaat van: "Bart"Volgens mij geen special, ik zal morgen een foto plaatsen. Het is een cognac kleurige suede schoen.Het is wel een special speciaal voor S&S..... Elders krijg je hem niet!!! Wellicht in de toekomst wel bij Sir Max, omdat Eduard ook hele goede contacten onderhoud voor een soort MTO service bij C&J!
Mooie schoenen Bart monkstraps altijd mooi.
Mooie schoenen Bart, veel plezier ermee.[/quote