Goed werk, badje. Mooie schoen ook. Alleen de zoolranden...
Thx, de zoolranden was ik inderdaad vergeten. Heb ze nog even gedaan met wat schoenpoets bij gebrek aan iets beters.
Zeker een mooie schoen. Een beetje meer 'glim' op de neus zou 'm super maken!
Bij mijn andere schoenen heb ik wel gepoetst tot ze glommen, daarom heb ik het bij deze schoenen dit keer niet gedaan.
Die onderkant ziet er prima uit, maar is echt veel vaker buiten geweest dan 3 keer!
Het blijft me hier, en zeker ook op marktplaats, verbazen hoe weining schoenen buiten zouden zijn geweest en dan met een onderkant als bovenstaand!
Op de loopvlakken is geen restje originele zoolkleur te zien, en zijn er reeds donkere verkleuringen.
Ze zijn veel vaker buiten geweest en zouden zelfs al wat regen of een regenplasje van dichtbij kunnen hebben gezien.
Maakt overigens verder niks uit! Mooie schoen met een mooie schijn erover!
Ik was er zelf bij en ze zijn toch echt 3 keer buiten geweest, het waren niet de meest ideale dagen en omstandigheden. Op schelpen en daarna op verharde ondergrond lopen vernaggeld de zolen aardig. Verder hebben ze inderdaad een plasje water gezien. Nou moet ik zeggen dat de kleuren op de foto´s niet geheel waarheidsgetrouw zijn, IRL hebben ze nog wel de correcte kleur.
Zo te zien loop je flink op de tenen, badje. Wellicht embouts eronder laten zetten? Een mooie schoen overigens.
Klopt, heb ik bij mijn andere schoenen ook. Ik wou het eerst even aanzien maar ik denk wel dat ik ze er onder laat zetten. Kom volgende week langs Amsteram, is gelijk een mooie gelegenheid.
Verder nog een foto bij daglicht.