Wel eens de 360 leest gepast. Klinkt alsof dat als gegoten zou zitten Carwo deze is wat breder zodat je kleine teen niet opgevouwen onder je voet ligt en is geschikt voor hoge wreven. Tevens loopt de punt mooi. Te verkrijgen bij Zwartjes
Die vind ik op foto's te puntig, maar heb ik nog niet in het echt gezien. Langer/puntiger dan een 337 wil ik eigenlijk niet.
Bij een aantal leesten van Santoni heb ik dit eveneens, ik pas dan ook slecht in slanke lees smalle leesten met mijn voeten; helaas zijn merken als Corthay daarom ook geen optie voor mij. 
Uiteindelijk ben ik bij John Lobb uitgekomen omdat deze wel passende leesten voeren voor mijn bredere voeten en de oplossing ligt bij een aantal goede merken in de keuze voor bijvoorbeeld een EE i.p.v. een E maat. :-k
De ruimte welke bij een hogere wreef ontstaat op de wreef wordt bij o.a. John Lobb opgevuld door een stik- of plak tong aan de binnenzijde. 8-[
Santoni (George en Prince) werkt bij mij beter omdat de wreef abrupter afloopt dan de geleidelijk aflopende C&J. Maar, zoals ik hierboven al schreef, wil ik geen puntige schoenen meer; die blijven te veel in de kast staan.
Ik begrijp precies wat je bedoelt. Je krijgt een beetje het idee dat je los in de schoen zit dan.Blijven schitterende schoenen 
Dat nog niet eens. Ze voelen te groot aan; je sleept aan de voorkant te veel mee, ook al zitten ze goed.