Auteur Topic: Crockett & Jones  (1811445 keer gelezen)

Ach

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Crockett & Jones
Reactie #3135 Gepost op: 19 augustus 2010 - 14:16:18
Pepermunt juist, haha, toch benieuwd welke Pelger het is.

RijkBoerma

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3136 Gepost op: 19 augustus 2010 - 14:37:49
Amsterdam, nee volgens de hoofdverkoper was het een onderdeel van church's

http://img44.imageshack.us/i/100819143605.jpg/

http://img443.imageshack.us/i/100819143555.jpg/
Laatst bewerkt op: 19 augustus 2010 - 15:30:56 door RijkBoerma
''You Should always spend alot of money on a bed and on shoes, because if you're not in one you're in the other.''

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #3137 Gepost op: 19 augustus 2010 - 14:53:17
Ik zie rode kruisjes
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

RijkBoerma

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3138 Gepost op: 19 augustus 2010 - 14:53:53
ja ik krijg de foto's niet gepost, ik gebruik imageschack
''You Should always spend alot of money on a bed and on shoes, because if you're not in one you're in the other.''

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #3139 Gepost op: 19 augustus 2010 - 14:59:14

je moet de directe link gebruiken. Mooie schoen
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Ach

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3140 Gepost op: 19 augustus 2010 - 15:09:28
Mooie kleur, in die kleur heb ik zelf de Malverns. Dat wat King betreft werd mij eerder ook al verteld dat het inderdaad een dochterbedrijf van Church´s is.

RijkBoerma

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3141 Gepost op: 19 augustus 2010 - 15:17:30
dank floriss, maar hoe krijg ik hem nu afgebeeld zoals in jouw post, want nu zie ik wel de links staan maar niet direct de plaatjes

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #3142 Gepost op: 19 augustus 2010 - 15:24:05
dank floriss, maar hoe krijg ik hem nu afgebeeld zoals in jouw post, want nu zie ik wel de links staan maar niet direct de plaatjes

Je hebt twee keer dezelfde, verkeerde link geplaatst. Na het uploaden geeft imageshack verschillendemogelijkheden. Je moet dan de directe link naar het plaatje kopiëren, en dat is een andere dan de jouwe. Sorry voor de off-topic.

RdB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3143 Gepost op: 19 augustus 2010 - 15:40:52
Prachtige aanwinst, de Monkton is zo'n prachtige schoen.

RijkBoerma

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3144 Gepost op: 19 augustus 2010 - 15:43:06
moet hem wel inlopen voel ik, heb er nu een uurtje op gelopen en doet pijn aan de hiel maar dat hoort toch juist zo te zijn met een nieuwe schoen?

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #3145 Gepost op: 19 augustus 2010 - 15:54:09
Of het inlopen van schoenen met een pijntje gepaard moet gaan is vooral afhankelijk van de voet i.c.m. de leest en de stugheid van het leder.
In het verleden was dit ook voor mij meestal en veronderstelde destijds ook dat dit erbij hoort.
Maar bij o.a. Berluti-Venezian leather of John Lobb-Lord calf leather is dit niet of nagenoeg niet het geval, je hebt het dan echter wel over een iets andere prijsklasse en vooral soepeler lederkeuze.
Laatst bewerkt op: 19 augustus 2010 - 15:55:45 door Leone
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Charlie

• Gast
Reactie #3146 Gepost op: 19 augustus 2010 - 17:25:23
moet hem wel inlopen voel ik, heb er nu een uurtje op gelopen en doet pijn aan de hiel maar dat hoort toch juist zo te zijn met een nieuwe schoen?

Gewoon de schoenen even binnenshuis aanhouden zonder er al te veel op te lopen.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3147 Gepost op: 19 augustus 2010 - 17:53:12
En na een week als je er buiten op loopt krijg je volgens mij gewoon alsnog pijn in je voet.Je hebt hem immers binnen niet ingelopen.Volgens mij loop je binnenshuis geen schoen in met niet veel op lopen.Het echte inlopen doe je buiten als je echte stappen doet .Het is overigens maar een gedachte van mij ik ben natuurlijk niet een expert.

Mediaman

• Gast
Reactie #3148 Gepost op: 19 augustus 2010 - 17:59:06
Ik draag nieuwe schoenen meestal ook eerst binnen, maar dat is meer om een idee te krijgen van de pasvorm en hoeveel moeite het gaat kosten om een schoen in te lopen. Doen ze pijn, dan maak ik er eerst korte tripjes mee; even een uurtje naar de stad. Doen ze geen/weinig pijn, dan trek ik ze een hele werkdag aan. Maar echt binnen inlopen geloof ik ook niet in, behalve dan misschien als je in een kasteel woont, net als Gusto.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3149 Gepost op: 19 augustus 2010 - 18:04:19
Dat voor het eerst binnen dragen snap ik wel.Maar met voorzichtig heen en weer schuifelen binnenshuis loop je natuurlijk niet in.