Auteur Topic: Crockett & Jones  (1811280 keer gelezen)

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Crockett & Jones
Reactie #2565 Gepost op: 07 februari 2010 - 22:51:53
Ook daarmee last, in mindere mate. Voorheen nooit gehad, pas sinds ik met het ov reis en dus ook veel moet lopen. :x
Oei, dat is wel akelig. Het devies is trouwens "niet meer op die schoenen lopen". Ik zal eens wat informatie zoeken en je PMen.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2566 Gepost op: 07 februari 2010 - 22:53:55
Oei, dat is wel akelig. Het devies is trouwens "niet meer op die schoenen lopen". Ik zal eens wat informatie zoeken en je PMen.

Ja thanks! Daar was ik al bang voor. Nike Air onder je pak is best raar hè, naar je werk? Daarbij heb ik er geen last van namelijk. :mrgreen:

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2567 Gepost op: 07 februari 2010 - 23:20:21
Ik ben me bewust dat het best wel eens aan de leest kan liggen, met name de breedte van de hiel. Ik ben dan ook om die reden een beetje aan het kijken bij Tricker's en Alden. Deze schoenen zijn vaak net iets breder dan C&J, ook in de hiel. Probleem is dat alles in Nederland tamelijk slank is, dus het is een beetje zoeken.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2568 Gepost op: 08 februari 2010 - 00:08:12
Ik vind juist alle schoenen te breed in de hiel. Je bent wel erg lomp gebouwd als de leest van een conservatief, Engels merk als C&J nog niet breed genoeg voor je is  :mrgreen:

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2569 Gepost op: 08 februari 2010 - 00:41:44
Tja, je kiest je voeten niet uit. Bovendien zou het gaan om een afwijking in het bot, niet een reusachtige voet.

Casper

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2570 Gepost op: 12 februari 2010 - 14:15:17
Is er eigenlijk ergens een bron waar staat dat Eduard Pelger korting geeft op C&J's aan studenten? Of is het gewoon een kwestie van ff navragen en dan is het goed?

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #2571 Gepost op: 12 februari 2010 - 14:15:41
Dat laatste.
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

Rocco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2572 Gepost op: 12 februari 2010 - 18:41:09
Ik kan ook bevestigen dat je gewoon bij de kassa moet melden dat je student bent en voila, 40% korting. Vergeet je student(registratie) kaart mee te nemen.

Casper

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2573 Gepost op: 12 februari 2010 - 19:45:52
Wauw, mooie regeling! Volgens mij heeft Oger ook zo'n regeling. In almanakken van studentencorpora van dit jaar bieden ze een wollen pak aan (niet zeker of het mtm is) voor zwaar gereduceerde prijs, maar dat is voor een ander topic.

Deze moet ik in gedachten houden voor als ik weer wat geld heb om te investeren in schoenen. Schitterende oxfords staan er op pediwear.

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2574 Gepost op: 18 februari 2010 - 13:41:04
Ik heb opnieuw een reeks foto's genomen waar de loopplooi van mijn Belgrave in maat UK 8.5 te zien is tijdens het lopen. De foto's zijn genomen tijdens het lopen.

Grote versie: http://img220.imageshack.us/img220/7593/collageb.jpg

Ik zal ook eens een reeks foto's nemen van mijn inmiddels ontvangen Belgrave in maat UK 8.

Graag hoor ik opnieuw jullie meningen. :wink:
Laatst bewerkt op: 18 februari 2010 - 13:47:21 door foto010101
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

S.f.S.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2575 Gepost op: 18 februari 2010 - 13:50:13
Ik kan ook bevestigen dat je gewoon bij de kassa moet melden dat je student bent en voila, 40% korting. Vergeet je student(registratie) kaart mee te nemen.

Haha, was dat maar waar :D

ML

• Gast
Reactie #2576 Gepost op: 18 februari 2010 - 14:55:16
Graag hoor ik opnieuw jullie meningen. :wink:

De schoen lijkt te groot voor de voet. Het dient allemaal aan te sluiten. Toen ik mijzelf waagde aan een Crockett & Jones heb ik ze direct bij Crockett & Jones van Jermyn Street besteld en hen verzocht mij te adviseren welke maat ik zou moeten nemen. Zij deelde mij mede dat ik een maat kleiner moest nemen, dit heb ik gedaan en het past perfect.

Een zooltje zou eventueel ook uitkomst kunnen bieden...

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2577 Gepost op: 18 februari 2010 - 19:11:19
Euh, ik vind de schoen eigenlijk goed aansluiten.

Rocco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2578 Gepost op: 18 februari 2010 - 20:20:43
Haha, was dat maar waar :D

NIET vergeten mee te nemen uiteraard:P

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2579 Gepost op: 18 februari 2010 - 22:17:06
De schoen lijkt te groot voor de voet. Het dient allemaal aan te sluiten. Toen ik mijzelf waagde aan een Crockett & Jones heb ik ze direct bij Crockett & Jones van Jermyn Street besteld en hen verzocht mij te adviseren welke maat ik zou moeten nemen. Zij deelde mij mede dat ik een maat kleiner moest nemen, dit heb ik gedaan en het past perfect.

Een zooltje zou eventueel ook uitkomst kunnen bieden...

Daar ben ik juist iets minder geadviseerd. Ze vonden een E-fitting goed genoeg terwijl ik hier bij SM de D-fitting voor een bepaalde schoen moest hebben.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford