Auteur Topic: Crockett & Jones  (1811277 keer gelezen)

GSA

• Gast
Re: Crockett & Jones
Reactie #2550 Gepost op: 07 februari 2010 - 14:12:23
Vandaag langs geweest (bij Eduard Pelger) en ze hadden niet zo veel Crockett and Jones meer. Eigenlijk alleen de Malvern en Hallam die ze nog echt hadden staan.
Alles is te bestellen.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2551 Gepost op: 07 februari 2010 - 14:28:01
Den Haag of Amsterdam?
Den Haag. Na het ophalen van mijn pak samen met Narci eventjes langsgelopen. Ongetwijfeld is alles te bestellen, maar wij gingen om inspiratie op te doen.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2552 Gepost op: 07 februari 2010 - 16:06:36
Alles is te bestellen.

Ook de Alex?

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #2553 Gepost op: 07 februari 2010 - 20:31:19
Bestellen kan natuurlijk altijd, maar dat kan ook direct bij C&J zelf, ook de Alex. Inspiratie opdoen kan ook altijd, en dat is prettig. De Belgrave was erg mooi in het suede, terwijl de meeste andere modellen in suede nogal levenloos overkwamen. Ach, misschien eens nadenken over de Connaughts. ;)
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2554 Gepost op: 07 februari 2010 - 20:34:05
Is dat niet veel te 'plomp' voor jouw smaak?

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2555 Gepost op: 07 februari 2010 - 20:36:21
Hehehe. Ik ga eerst nog eventjes langs Berlioz(?) in Rotterdam om te kijken of er geen mouw aan te passen is. Op ons grote Engelstalige zusterforum werd mij aangeraden om 'heelpads' te gebruiken. Voor de goede orde, MMorley heeft last van Haglund's deformity en dat zorgt er voor dat mijn Connaughts niet lekker lopen.

D., ik ben Narci aan het bekeren.

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2556 Gepost op: 07 februari 2010 - 20:39:28
Heel goed.  :wink:

Narcissus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2557 Gepost op: 07 februari 2010 - 20:40:33
Damn, D. Heb ik sinds kort mijn pijpwijdte al aangepast door er enkele centimeters aan toe te voegen, heb ik de overstap naar double breasted gemaakt, en ben nu zelfs, met Valentijnsdag in het vooruitzicht, van de kussende knoopjes afgestapt. Juist de wat 'plompe' leesten lijken mij erg mooi bij de redelijk klassieke inslag die ik nu volg.

En, zoals je leest, ik krijg wat extra hulp. ;)
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2558 Gepost op: 07 februari 2010 - 20:41:20
En Narci had zelf redelijk het licht gezien toen hij er achter kwam dat hij zijn Magnanni's en Santoni's altijd te groot kocht. Narci heeft namelijk nagenoeg dezelfde voetmaat als ikzelf.

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2559 Gepost op: 07 februari 2010 - 20:41:58
Grote goden, ook al aan de bandplooi?

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2560 Gepost op: 07 februari 2010 - 20:42:26
Nee, volgens mij ben ik de eerste die dat doet. Eerlijkheidshalve, Narci heeft een figuurtje waardoor een bandplooi eigenlijk niet nodig is.

Narcissus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2561 Gepost op: 07 februari 2010 - 20:46:36
Ik probeer al een goede 22 jaar een bandplooi benodigigd figuur te kweken, ben er enkele maanden geleden mee gestopt. ;) En laten we eerlijk blijven, rustig een eigen stijl verkennen werkt beter dan een extreme makeover.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2562 Gepost op: 07 februari 2010 - 21:49:28
Hehehe. Ik ga eerst nog eventjes langs Berlioz(?) in Rotterdam om te kijken of er geen mouw aan te passen is. Op ons grote Engelstalige zusterforum werd mij aangeraden om 'heelpads' te gebruiken. Voor de goede orde, MMorley heeft last van Haglund's deformity en dat zorgt er voor dat mijn Connaughts niet lekker lopen.

D., ik ben Narci aan het bekeren.

:o Ik ben bang dat ik aan iets gelijksoortigs lijd. Sinds mijn pittige wandelingetjes van en naar metrostations heb ik een linkerhiel die in mijn stugge C&J's zwaar geïrriteerd raakt. En er is ook een behoorlijke verdikking waarneembaar. Keep me posted, als Berlioz daar iets aan kan doen!

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2563 Gepost op: 07 februari 2010 - 22:23:13
Het is een redelijk veel voorkomende afwijking, dus dat kan wel eens kloppen! Ik heb geen last in de handgrades of boots, hoe zit het bij jou?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2564 Gepost op: 07 februari 2010 - 22:36:09
Het is een redelijk veel voorkomende afwijking, dus dat kan wel eens kloppen! Ik heb geen last in de handgrades of boots, hoe zit het bij jou?

Ook daarmee last, in mindere mate. Voorheen nooit gehad, pas sinds ik met het ov reis en dus ook veel moet lopen. :x