Citaat van: "Miguel Alvarez"Citaat van: "ruby tuesday"Incotex is niet superslank zoals je hier soms wel eens ziet. Velen laten ze smaller maken tot 18-18.5 cm. In die stijl heb je dus Incotex, Borrelli, Valentini, Mabitex, Grifoni etc.beetje jammer dat Grifoni haast nergens te krijgen is in NL.ben ik zelf wel blij om
Citaat van: "ruby tuesday"Incotex is niet superslank zoals je hier soms wel eens ziet. Velen laten ze smaller maken tot 18-18.5 cm. In die stijl heb je dus Incotex, Borrelli, Valentini, Mabitex, Grifoni etc.beetje jammer dat Grifoni haast nergens te krijgen is in NL.
Incotex is niet superslank zoals je hier soms wel eens ziet. Velen laten ze smaller maken tot 18-18.5 cm. In die stijl heb je dus Incotex, Borrelli, Valentini, Mabitex, Grifoni etc.
Reken op tussen de 220 en 320 Cami correct me if I'm wrong!
Citaat van: "ruby tuesday"Citaat van: "Miguel Alvarez"Citaat van: "ruby tuesday"Incotex is niet superslank zoals je hier soms wel eens ziet. Velen laten ze smaller maken tot 18-18.5 cm. In die stijl heb je dus Incotex, Borrelli, Valentini, Mabitex, Grifoni etc.beetje jammer dat Grifoni haast nergens te krijgen is in NL.ben ik zelf wel blij om Bij de Bijenkorf in Den Haag hebben ze de dames collectie hangen...
Hoezo?Vind ik geen reclame, geeft toch gewoon antwoord op een vraag.Hoe lang is de levertijd hierop, Menco?Ga je uit van pasbroeken?
Citaat van: "foto010101"Vanmiddag bij Town & Country 2 Incotex broeken gehaald in bovenstaande pasvorm. Een in een zandkleur en een andere in het donker bruin. De pijpen zijn standaard 21cm en zorgen voor dezelfde look als op de foto hier boven.
Verder nog wel veel Woolrich spul in de sale.
Citaat van: "foto010101"Verder nog wel veel Woolrich spul in de sale.Dat zie ik overal nog ontzettend veel hangen, rekken vol. Loopt blijkbaar niet zo lekker of iedereen wat enthousiast ingekocht?