Auteur Topic: Broeken  (493965 keer gelezen)

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #825 Gepost op: 16 maart 2006 - 13:56:06
Citaat van: "thmeky"
Citaat van: "Merlino"
Die spijkerbroek van mij is overigens van Hugo. In de winter was dat het enige model met een tapering leg-cut, maar dat zouden er dit seizoen meer moeten zijn. De verkoper vond het één van de mooiste broeken die ze hadden (ze hadden er heel weinig van binnengekregen), maar ze zaten bijna allemaal in de uitverkoop omdat bijna niemand een goed lichaam voor die broek had. Oudere mannen: buikje -> te weinig ruimte bij de taille. Jongere mannen: vaak te smalle bovenbenen. Dat was wel een geluk voor mij, want de broek paste me perfect en hij was 50% afgeprijst (van 140 voor 70).

Succes!

Ik denk dat ik weet welke HUGO dat is. Met die gele naden? Die donkerblauwe? Mooie jeans idd. Cohen jeans is ook vrij smal, klassiek en goed te dragen door SF'ers. Zelf draag ik ook wel eens Nudie, ook wat klassieker model dan.

Overigens combineer ik ook wel eens jeans met hemd, das en pull..

Aaron

• Gast
Broeken - Deel III
Reactie #826 Gepost op: 16 maart 2006 - 14:09:25
Hah, da's grappig ik heb pas een Boss-broek gepast die één maat groter perfect zou hebben gezeten, helaas was die ene maat er niet meer. Ik heb idd precies hetzelfde als jij (zij het met iets kleinere maten). Wat bovenbenen betreft moet ik afhankelijk van merk maat 50 of soms wel 52 hebben en wat taille betreft maat 48. Heb twee weken geleden voor het eerst een broek op maat besteld, ben benieuwd hoe dat uitpakt. Maar dat was wel een broek à la incotex, geen spijkerbroek dus.

Ja ik heb ook 50 van incotex (heb gisteren mijn eerste gepast en gekocht :D ). Deze zit een heel klein beetje te ruim bij mijn taille, verder perfect. Ik denk dat ik bij jeans vaak een grotere maat moet hebben omdat de stof veel stugger is. Bij de 100% katoenen incotexen kwam ik namelijk redelijk moeilijk in een 50. Voor de zomer kan ik je ten zeerste aanraden om linnen /katoen te kopen van Incotex; de stof is veel soepeler, het is lichter, en voelt lekker koel aan met warm weer.

Citaat van: "ruby tuesday"

Ik denk dat ik weet welke HUGO dat is. Met die gele naden? Die donkerblauwe? Mooie jeans idd. Cohen jeans is ook vrij smal, klassiek en goed te dragen door SF'ers. Zelf draag ik ook wel eens Nudie, ook wat klassieker model dan.

Overigens combineer ik ook wel eens jeans met hemd, das en pull..

Dat is hem inderdaad. Hij is een beetje antraciet/donkerblauw, heeft gele- en rode naden + rode binnenzakken. Verder zit er aan de binnenkant een wit adelaarshoofd opgestikt.

Heeft Nudie ook jeans met toelopende broekspijpen? Er zit namelijk een winkel in Arnhem die veel Nudie verkoopt en altijd een zeer ruime uitverkoop heeft (ook wel eens mid-season :shock:). Die prutsers hebben blijkbaar geen verstand van inkopen :lol: .

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #827 Gepost op: 16 maart 2006 - 15:02:53
taps niet, gewoon recht... heb zelf een recht model en een iets uitlopende.. je kan ze ook taps laten innemen, of recht laten maken..

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #828 Gepost op: 16 maart 2006 - 15:45:09
H&M spijkerbroek van 30e zit echt perfect   :D
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Pietro

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #829 Gepost op: 16 maart 2006 - 17:17:06
Iedereen heeft zo zijn eigen problemen wat betreft broeken.  :lol:
Ik heb zelf 46 en dat is dus al lastig zoeken, maar bij het inkorten van de pijpen is het ook altijd nog een probleem, omdat mijn ene been iets langer is als de ander. Allebei de pijpen dienen dus altijd opgemeten te worden en in de kast zie je ook dat mijn rechterpijp altijd een centimetertje langer is. Heel apart, eigenlijk.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #830 Gepost op: 16 maart 2006 - 19:52:47
Citaat van: "Pietro"
Ik heb zelf 46 en dat is dus al lastig zoeken, maar bij het inkorten van de pijpen is het ook altijd nog een probleem, omdat mijn ene been iets langer is als de ander. Allebei de pijpen dienen dus altijd opgemeten te worden en in de kast zie je ook dat mijn rechterpijp altijd een centimetertje langer is. Heel apart, eigenlijk.

Heb hetzelfde, maar bij mij is het inkorten nooit een probleem. Krijg altijd te horen dat het ene been langer is dan de ander, hetzelfde geldt voor de armen.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #831 Gepost op: 17 maart 2006 - 16:56:06

Da's grappig, ik heb precies, maar dan ook precies hetzelfde (ook maat 46). Gelukkig weet mijn kleermakertje nu precies hoe hij de broeken voor me in moet korten.

Immanuel

• Gast
Broeken - Deel III
Reactie #832 Gepost op: 17 maart 2006 - 16:58:34
Citaat van: "Vortex"

Heb hetzelfde, maar bij mij is het inkorten nooit een probleem. Krijg altijd te horen dat het ene been langer is dan de ander, hetzelfde geldt voor de armen.

bij heel veel de mensen is de rechterschouder lager en verschil in beenlengte is ook vrij normaal naar ik meen

Napoleon

• Gast
Broeken - Deel III
Reactie #833 Gepost op: 19 maart 2006 - 21:12:17
dat heeft iedereen, maar niet iedereen heeft er last van

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #834 Gepost op: 20 maart 2006 - 23:11:37
ik heb het ene ook iets langer dan het andere, maar volgens mij verdeelt dat verschil zich zodanig dat er bij mij niet apart naar de pijpen gekeken hoeft te worden.
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

its

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #835 Gepost op: 28 maart 2006 - 20:40:31
als gewone casual broek, draag ik meestal Ferre. Echt een mooie slanke broek.
oedkoop is duurkoop!

Jason

• Gast
Broeken - Deel III
Reactie #836 Gepost op: 28 maart 2006 - 20:56:52
Ik ben er zelf nog naar op zoek :( Donkerblauw zonder frutsels en dan ook nog een goede pasvorm voor mij is onmogelijk  :cry: Misschien moet incotex maar spijkerbroeken gaan maken!

Bij de america today outlet in rotterdam (hoek karel doorman-westblaak) hebben ze standaard levi's 501 voor 50 euro. Die zitten van boven wel goed maar de pijpen zijn wijd. Ik ga er zo een kopen, de kleermaker zegt dat  hij die prima kan versmallen op een mooie manier.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #837 Gepost op: 08 april 2006 - 20:55:27
Ken je dat gevoel dat je een bepaalde referentie bij bijvoorbeeld een woord hebt? Zo lees ik de nieuwskop 'Steeds meer problemen door hoogwater Elbe' niet echt op de juiste manier  :?
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #838 Gepost op: 08 april 2006 - 20:59:05
Citaat van: "Camiceria"
Ken je dat gevoel dat je een bepaalde referentie bij bijvoorbeeld een woord hebt? Zo lees ik de nieuwskop 'Steeds meer problemen door hoogwater Elbe' niet echt op de juiste manier  :?

:lol: Snap wat je bedoelt. Wel grappig  :mrgreen:
Quotidie potest esse ultimo die

Jason

• Gast
Broeken - Deel III
Reactie #839 Gepost op: 12 augustus 2006 - 22:43:42
De broeken van Ralph Lauren custom fit zijn mooi, niet te wijd en in de uitverkoop vrij goedkoop.