Even een persoonlijke vraag dan: Wat voor benen heb jij? Ik heb brede bovenbenen van het vele sporten vroeger...
Die broek van mij is echter geen heel clean model, er zitten wel rode en gele rijgdraden op het achterwerk + aparte kontzakken.
Ik denk dat ik het zelfde probleem als jij heb. Grote gespierde bovenbenen, ronde billen en een smalle taille. Qua bovenbenen en billen heb ik al snel een 36 waist, terwijl mijn kuiten en taille genoeg hebben aan 33 of 34.
Die spijkerbroek van mij is overigens van Hugo. In de winter was dat het enige model met een tapering leg-cut, maar dat zouden er dit seizoen meer moeten zijn. De verkoper vond het één van de mooiste broeken die ze hadden (ze hadden er heel weinig van binnengekregen), maar ze zaten bijna allemaal in de uitverkoop omdat bijna niemand een goed lichaam voor die broek had. Oudere mannen: buikje -> te weinig ruimte bij de taille. Jongere mannen: vaak te smalle bovenbenen. Dat was wel een geluk voor mij, want de broek paste me perfect en hij was 50% afgeprijst (van 140 voor 70).
Succes!