Ik wil mijn garderobe rigoreus aan gaan passen (heb nu voornamelijk te groot zittende TH, RL & Gant kleding). Mijn doel is om in de zomer 3 linnen/katoen mix broeken van Incotex te hebben en 3 (sea island) shirts bij shirtmakers te bestellen. Nu is mijn vraag wat goede kleur motief keuzes zouden zijn voor een (beginnende) alround zomer collectie. Een ijsblauwe incotex heb ik al gekocht bij T&C in Arnhem (sowieso flatfront en 19,5 cm tapering-cut). Ik zit te denken om het zo te doen dat ik in ieder geval twee wat veiligere- en twee wat meer uitgesproken combi's heb.
Mijn idee:
broeken:
- ijsblauw
- [creme/geeltint]
- [bruin/aarde tint]
shirts:
- [Roze/Wit Streepje (1cm)]
- [Lichtblauwe plaid]
- [SUGGESTIE??]
Het enige dat definitief is, is de ijsblauwe broek. Graag zou ik van jullie tips en suggesties willen horen.
Ik wil wel even zeggen dat ik niet weg ben van roze en rode broeken.
Ook ben ik benieuwd of die ijsblauwe kleur een goede keus is. Hij is zeker niet te fel of hard. Een blauwe broek wil ik er zeker bij hebben en de andere linnen/katoen mixen die ze hadden waren bijna wit of zeer donker grijsblauw.
Ik was trouwens met een goede vriend in die winkel en toen ik om een monstertje van AdP vroeg, zei een verkoper (overigens een enorme nicht

) 'ik heb er ook eentje voor JE vriend

'. Het was overduidelijk dat hij dat op dié manier bedoelde. Ik ben zeker niet heel masculine, maar wel hetero. Ik ben benieuwd of het echt zo overkwam dat wij een stelletje waren of dat hij gewoon handelt naar wat hij wilt denken

.