Citaat van: "Rogier"Ik ga deze lente/zomer weer lekker in een roze Incotexje lopen Meid doe eens gek
Ik ga deze lente/zomer weer lekker in een roze Incotexje lopen
Citaat van: "Rogier"Ik ga deze lente/zomer weer lekker in een roze Incotexje lopen Mijn buren omschrijven mij als "die jongen die in roze broeken loopt" De cultuurbarbaren hebben niet eens door dat het een Borrelli is
Roze incotex is geen slecht idee, maar ik zat laatst te denken, wat doe je erop?
Citaat van: "Hein"Citaat van: "Rogier"Ik ga deze lente/zomer weer lekker in een roze Incotexje lopen Mijn buren omschrijven mij als "die jongen die in roze broeken loopt" De cultuurbarbaren hebben niet eens door dat het een Borrelli is Die leraren grap die ken ik inderdaad, maar dat terwijl ik ook helft van de tijd in me umbro trainingsbroek loop, dat maakt het wel frappant Roze incotex is geen slecht idee, maar ik zat laatst te denken, wat doe je erop?
Maar zonder trui, in de summer summer summer time
Citaat van: "Rogier"Maar zonder trui, in de summer summer summer time Dat duurt nog best wel lang
Maar zonder trui, in de summer summer summer time Paars witte streep leek me ook wel wat.
Ok dus dan toch maar eens aan de roze broek of misschien eerst nóg een grijze
Citaat van: "Jest_one"Ok dus dan toch maar eens aan de roze broek of misschien eerst nóg een grijze Maarja, dan moet je ook weer bijpassense sokken, wat ga je daarmee doen? Ik zit de laatste tijd steeds meer aan witte kousen te denken bij een roze broek
Citaat van: "Merlino"Citaat van: "Jest_one"Ok dus dan toch maar eens aan de roze broek of misschien eerst nóg een grijze Maarja, dan moet je ook weer bijpassense sokken, wat ga je daarmee doen? Ik zit de laatste tijd steeds meer aan witte kousen te denken bij een roze broek Van die dikken met 2 gekleurde strepen erop?