Auteur Topic: Russo Italia  (36459 keer gelezen)

pemazel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Russo Italia
Reactie #45 Gepost op: 19 november 2005 - 19:35:37
beste paul,

ouwe belastingzeur. met alle respect, maar een knopengulp is geen buitenissige wens en nagenoeg standaard bij een napolitaans pak. die waanzinnige prijzen die jij noemt worden overigens m.n. veroorzaakt door gebruik van zeer buizondere stoffen en niet door een knopengulpje meer of minder.

Ben noch oud noch een zeur. Nee, natuurlijk is een gulp met knopen niet extra-ordinair. maar dat is lederen bekleding in een auto ook niet en toch moet je veel meer betalen dan de ruwe kostprijs van het leer alleen: iedereen kiest een business- model, waarbij een redelijk inkomen voorop staat en waarbij extra's alleen tegen (hoge) meerprijs beschikbaar zijn. Ik vind het prima dat een winkel in Haren (Gn.) tegen een alleszins aanvaardbare prijs MTM verzorgt. Wil je iets afwijkends, dan betaal je meer. Bij de Caruso-actie van dit forum heb ik meer betaalt, omdat ik een afwijkende stof wou. (ook toen was een knopengulp - als ik mij goed herinner - niet (zonder aanzienlijke meerprijs) mogelijk. Alle waar is naar zijn geld; niemand dwingt je iets aan te schaffen. Wie zeurt verder?

Paul

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Russo Italia
Reactie #46 Gepost op: 19 november 2005 - 19:39:14
Citaat van: "C&A"
beste paul,

ouwe belastingzeur.

Citaat van: "pemazel"
Ben noch oud noch een zeur.

daar moest natuurlijk belastingADVIseur staan. Hoe heb ik me zo kunnen vertypen?  :roll:
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Russo Italia
Reactie #47 Gepost op: 19 november 2005 - 19:42:52
Ik vind het prima dat een winkel in Haren (Gn.) tegen een alleszins aanvaardbare prijs MTM verzorgt.

Paul

Als je de thread (zo heet dat toch?) hierboven leest, zul je zien dat ik meer dan positief ben (geweest) over russo. prima zaak voor een prima prijs. alleen jammer van die knopengulp. that's all. overigens is een knopengulp van caruso niet veel extra bij mtm via kool of direct bij ma.co dus het verbaast me dat het wel veel meer kost via sartoria (en voordat je me ervan beticht onaardig te zijn over sartoria: PRIMA ZAAK! NIKS MIS MEE)
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

pemazel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Russo Italia
Reactie #48 Gepost op: 19 november 2005 - 19:48:07
Ik vind het prima dat een winkel in Haren (Gn.) tegen een alleszins aanvaardbare prijs MTM verzorgt.

Paul

Als je de thread (zo heet dat toch?) hierboven leest, zul je zien dat ik meer dan positief ben (geweest) over russo. prima zaak voor een prima prijs. alleen jammer van die knopengulp. that's all. overigens is een knopengulp van caruso niet veel extra bij mtm via kool of direct bij ma.co dus het verbaast me dat het wel veel meer kost via sartoria (en voordat je me ervan beticht onaardig te zijn over sartoria: PRIMA ZAAK! NIKS MIS MEE

Dear Cheap & Awful (LOL),

Ik beticht niemand nergens van. & vind Sartoria, Russo, etc. prima. Waar ik me bij tijd en wijle wel aan erger is dat iedereen voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten: waarom geen knopengulp, waarom niet black metallic, etc. Gun iedereen het zijne.

Paul

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Russo Italia
Reactie #49 Gepost op: 19 november 2005 - 20:01:51
Dear Cheap & Awful (LOL)

:lol:

Ik beticht niemand nergens van. & vind Sartoria, Russo, etc. prima. Waar ik me bij tijd en wijle wel aan erger is dat iedereen voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten

Ik geloof niet dat wij op deszelfde golflengte zitten. heb zelfs aangegeven aan russo dat ik bereid was daar een (aanzienlijk) bedrag voor te betalen.

Gun iedereen het zijne.

ik begrijp niet wat die opmerking te maken heeft met mijn eerdere posts

Guillaume

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Russo Italia
Reactie #50 Gepost op: 20 november 2005 - 12:40:02
Dhr. Russo gaf blijkbaar zelf aan dat er maar weinig mensen naar een knopengulp vragen en dan is de berekening zo gemaakt als kleine ondernemer, lijkt mij. Hoewel het uiteraard leuker zou zijn als het wel kon, maar voor het bedrag wat ik heb betaald ga ik niet klagen over zoiets kleins.
e do not make mistakes. We have happy accidents.

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Russo Italia
Reactie #51 Gepost op: 20 november 2005 - 15:08:27
spot on! overigens de naad rond de gulp op jouw mtm-pak is gepit (en niet machinaal gestikt).

Guillaume

• Gebruiker
    • Bekijk profiel

Guillaume

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Russo Italia
Reactie #53 Gepost op: 30 januari 2006 - 13:46:17
Sorry voor de kwaliteit  :oops:

Napoleon

• Gast
Russo Italia
Reactie #54 Gepost op: 30 januari 2006 - 13:48:49
Mooi!

rodney

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Russo Italia
Reactie #55 Gepost op: 31 januari 2006 - 11:52:03
Cool! :D
ono innamorato!!!!

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Russo Italia
Reactie #56 Gepost op: 31 januari 2006 - 12:14:14
Waar is je hoofd!? :P

Taillering prima gelukt zie ik, veel beter zo!
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Russo Italia
Reactie #57 Gepost op: 31 januari 2006 - 12:21:09
Citaat van: "Merlino"

Vind ik op de foto juist niet goed uit de verf komen... foto misschien te laag genomen?

Wat voor kleur is het eigenlijk?

Guillaume

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Russo Italia
Reactie #58 Gepost op: 31 januari 2006 - 12:47:44
Citaat van: "Fastcruiser"
Citaat van: "Merlino"

Vind ik op de foto juist niet goed uit de verf komen... foto misschien te laag genomen?

Dat zou goed kunnen, een laag standpunt laat je dikker lijken, maar ik heb het pak dan ook niet te sterk cut tot the bone gemaakt. De kleur is heel donkerblauw.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Russo Italia
Reactie #59 Gepost op: 31 januari 2006 - 12:52:56
Citaat van: "Fastcruiser"

Ik heb 't pak ook in 't echt gezien ;)
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner