Ik zit nog met spanning te wachten om mijn maatpak, ik heb de optie om er meer handwerk in toe te laten passen gekozen (handgenaaide knoopsgaten en volledig los binnenwerk). Maar ik zal er foto's van posten als ik het heb.
mooi! wat voor stof heb je gekozen? hoeveel knopen 3, 2 1/2? heb je een knopen gulp op je broek kunnen regelen (want toen ik daar naar informeerde bij aankoop van het pak uit het rek moest hij daar nog naar informeren)? heb je zijn standaard schouder genomen. of gekozen voor de shirtschouder?
wat moet eea kosten?
De stof is een donkerblauwe super 120, en een 3 knoops pak. Een knopengulp was bij mij niet mogelijk, omdat ik een stof gekozen had die de heer Russo zelf had uitgezocht en niet een van een bepaald stoffenhuis, hij vertelde dat er bij een knopengulp het complete model van een broek veranderd wordt en dat hij dan een extra sjabloon/patroon o.i.d. moest kopen bij het atelier wat de prijs verder opdreef. Ik weet niet hoe dit zit bij de stoffen die hij aanbiedt van een bepaald stoffenhuis (Loro Piana meen ik, maar namen onthouden is niet mijn sterkste kant).
Ik heb gekozen voor de normale schouder, mede omdat dit mijn eerste maatpak wordt en ik het daarom enigzins 'standaard' wil houden.
In totaal was ik 819 euro kwijt, dit omdat het volledig losse binnenwerk en de handgenaaide knoopsgaten extra waren, anders was de prijs iets van 625-650 euro.
Overigens, de kilheid van de winkel staat in schril contrast met de vriendelijkheid van dhr. en mevr. Russo