Auteur Topic: Los jasje  (696717 keer gelezen)

Napoleon

• Gast
Los jasje - Deel III
Reactie #600 Gepost op: 13 september 2006 - 12:53:57
Citaat van: "Timothy"
Die zegna's heb ik ook zien staan in Maastricht, soort carshoe achtig model.
Wel geinig.. maar beetje overpriced vind ik.
heel erg overpriced maar wel vette pattas

Hollander

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel III
Reactie #601 Gepost op: 14 november 2006 - 15:43:01
ik zit ook te overwegen om binnenkort een los jasje te kopen. Welke kleur raden jullie aan? het geheel moet een beetje casual blijven.

Ik hoor hier veel over blauw, maar is dat niet een beetje oudbollig? En moeten er wel of niet zakken op een jasje zitten?

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel III
Reactie #602 Gepost op: 14 november 2006 - 15:56:00
Bij Vittorio Marchesi (Haarlem en Amsterdam) hebben ze prachtig zittende velours jasjes - ideaal bij jeans op je 'casual friday'. Kost EUR 450 volgens mij, kleuren zwart, donkerblauw en bruin.  

Stijl en fit: think Oswald Boateng - kleurige voering, sterk getailleerd, opengewerkte knoopjes en mooie afwerking.

Aanrader (ik heb de donkerbruine gekocht)
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel III
Reactie #603 Gepost op: 14 november 2006 - 16:11:14
Ik zal daar ook eens naar kijken binnenkort

je bent voor M2M van SuSu wel een stukje minder kwijt...
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Napoleon

• Gast
Los jasje - Deel III
Reactie #604 Gepost op: 14 november 2006 - 16:16:28
de 'pak'jasjes van SuSu zijn ook los te koop. Over een paar weken komen antraciet binnen dus dan even een 47-je scoren voor slechts 150 ey

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel III
Reactie #605 Gepost op: 14 november 2006 - 18:20:01
Citaat van: "Napoleon"
de 'pak'jasjes van SuSu zijn ook los te koop. Over een paar weken komen antraciet binnen dus dan even een 47-je scoren voor slechts 150 ey

Hoe zitten die ? En komen er nog vermaak kosten bij eigenlijk? Ik ben wel in de markt voor een navy blue Jasje...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel III
Reactie #606 Gepost op: 14 november 2006 - 18:24:00
Hoe zitten die ? En komen er nog vermaak kosten bij eigenlijk? Ik ben wel in de markt voor een navy blue Jasje...

Bij SuSu kun je heel goed terecht voor een mooi navy jasje. Voor RTW betaal je nog extra vermaakkosten, maar dan ben je totaal nog niet veel kwijt.

Hollander

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel III
Reactie #607 Gepost op: 14 november 2006 - 19:12:58
ik heb vanmiddag een jasje gekocht bij russo italia een 46 als ik het goed heb. Ze korten de mouwen nog een beetje in en hij wordt nog getailleerd. het is een donkerblauw jasje geworden.

zaterdag kan ik hem ophalen post dan wel even wat foto's.

Napoleon

• Gast
Los jasje - Deel III
Reactie #608 Gepost op: 14 november 2006 - 23:45:46
Citaat van: "Napoleon"

is eentje uit die strakkere italiaanse lijn. erg strak en mooi naar mijn mening. vermaken kost max een paar tientjes

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Re: Los jasje
Reactie #609 Gepost op: 25 januari 2010 - 20:15:24
Heren,

Uit het tweed-topic:

Vandaag bij Pelger een leuk Tweed jasje gezien. 174 euro voor een half gevoerd, geplakt jasje. De pasvorm was verrassend goed voor een jasje uit het rek.

Nu twijfel ik tussen dit jasje of een MTM jasje van 600 euro.

Hoe denken jullie hier over?

Ik denk toch dat ik een jasje MTM laat maken. Ik heb laatst een MTM pak gekocht en heb daar ongevuur 650 euro voor betaald. Een los jasje kost nu ongeveer ook 600 euro, maar zal ik veel vaker dragen. Vandaar dat ik een dergelijke aankoop toch aan durf.

Nu twijfel ik wat voor soort jasje ik zal kopen. Een tweed lijkt me erg mooi, zeker het vissengraatje van de vanita blog http://4.bp.blogspot.com/_EJ8Kjqd32po/S0TEa8XWEZI/AAAAAAAAAC4/OeQrxdof6oc/s1600-h/IMG_2497.JPG, maar ik vraag me af of andere stoffen niet meer allround zijn. Een zomerjasje zie ik bijvoorbeeld ook wel zitten. Ik heb daarentegen al één RTW suitsupply jasje (hét navy ongevoerde SuSu jasje), dus daar moet ik ook rekening mee houden. Ik heb totaal geen kennis over losse jasje, dus vandaar dat ik even om advies vraag.

Groeten,

Bootstrap
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #610 Gepost op: 25 januari 2010 - 20:16:53
Ik zou nu geen tweed meer bestellen. Heb je 't jasje over 6 weken, is het bijna lente.
This, madame, is Versailles.

pi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #611 Gepost op: 25 januari 2010 - 20:29:49
Ik zou nu geen tweed meer bestellen. Heb je 't jasje over 6 weken, is het bijna lente.

Als het de moeite waard is, het is niet echt modegevoelig of zo.
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939

Vodro

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #612 Gepost op: 25 januari 2010 - 20:32:34
Maar dan moet je eerst een half jaar wachten voordat je het daadwerkelijk kunt gaan dragen. Dan zou ik eerst een zomerjasje bestellen en dan over een paar maanden eens gaan rondkijken voor een tweed jasje.

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #613 Gepost op: 25 januari 2010 - 20:35:48
Ik moet rekening houden met het feit dat ik slechts één a twee jasje per jaar kan kopen. Ik vraag me dan ook af of een tweed jasje in de lente echt te warm is. Op de fiets met een shirt en een jasje lijkt me geen probleem in maart, april, mei.
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #614 Gepost op: 25 januari 2010 - 20:40:37
Ik moet rekening houden met het feit dat ik slechts één a twee jasje per jaar kan kopen. Ik vraag me dan ook af of een tweed jasje in de lente echt te warm is. Op de fiets met een shirt en een jasje lijkt me geen probleem in maart, april, mei.
Als je het een beetje snel warm hebt, gaat dat bloedheet worden.
This, madame, is Versailles.