Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Jason"IK ben op zoek naar een donkerblauw jasje, confectie, niet meer dan 200 euro. De stof moet mooi zijn maar ook duurzaam. Liefst volledig gevoerd, en geen opgezette zakken. Ook moet de pasvorm niet heel erg ruim zijn zodat de kleermaker er nog wat mee kan.ik heb strellson jasje, uber getailleerd (!!!), was niet zo duurDat merk maakt wel leuke dingen voor een goede prijs.
Citaat van: "Jason"IK ben op zoek naar een donkerblauw jasje, confectie, niet meer dan 200 euro. De stof moet mooi zijn maar ook duurzaam. Liefst volledig gevoerd, en geen opgezette zakken. Ook moet de pasvorm niet heel erg ruim zijn zodat de kleermaker er nog wat mee kan.ik heb strellson jasje, uber getailleerd (!!!), was niet zo duur
IK ben op zoek naar een donkerblauw jasje, confectie, niet meer dan 200 euro. De stof moet mooi zijn maar ook duurzaam. Liefst volledig gevoerd, en geen opgezette zakken. Ook moet de pasvorm niet heel erg ruim zijn zodat de kleermaker er nog wat mee kan.
Hoe duur is strellson? Bij Ss heb ik gekeken maar dat was niks..
heb een jasje gekocht van Avelon, duurdere lijn van Blue Blood. Donkerblauwe fijne rib, bruine werkende knoopsgaten.. rete strakke pasvorm, post weleens een pic..
Wat voor kleur jasje zouden jullie kopen/dragen bij een lichtroze shirt, een donkerblauwe spijkerbroek en donkerbruine schoenen?
Citaat van: "Timothy"Vond die zegna's best appart 130 euri trouwens... oude prijs was 259hmm dan hebben we het denk ik over verschillende, die hier in maastricht van 300 naar 200
Vond die zegna's best appart 130 euri trouwens... oude prijs was 259
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Timothy"Vond die zegna's best appart 130 euri trouwens... oude prijs was 259hmm dan hebben we het denk ik over verschillende, die hier in maastricht van 300 naar 200Ik ben er een beetje laat mee, maar ik denk dat je van die lage bedoelde, met EZ op de achterkant. Lichtbruin en een beetje aparte neus.Hebben ze die nog in Maastricht? want in Rotterdam was hij al verkocht.