Auteur Topic: Los jasje  (696710 keer gelezen)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel III
Reactie #570 Gepost op: 18 juni 2006 - 22:17:12
Citaat van: "MV"
Ik zie dat ze bij de Bijenkorf aanbiedingen hebben, misschien dat daar nog iets leuks te halen is?

Vanaf donderdag sale daar....
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

MV

• Gast
Los jasje - Deel III
Reactie #571 Gepost op: 18 juni 2006 - 22:41:57
Is dat stippenvoordeel nog niet begonnen?

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel III
Reactie #572 Gepost op: 18 juni 2006 - 23:02:33
Citaat van: "Timothy"
Ik zie dat ze bij de Bijenkorf aanbiedingen hebben, misschien dat daar nog iets leuks te halen is?

Vanaf donderdag sale daar....

Zijn dat die turbogekkesuperdagen? want dan is het te druk met te foute mensen die te foute ralph lauren willen scoren voor 10 e's... (ik haat drukke winkels :wink: )
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel III
Reactie #573 Gepost op: 18 juni 2006 - 23:45:16
Is dat stippenvoordeel nog niet begonnen?

Jawel.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel III
Reactie #574 Gepost op: 19 juni 2006 - 00:07:41
Een beetje.. maar v.a. donderdag ofzo(stond in de folder die ik thuis kreeg van de week ) barst de échte sale los... korting tot 70% ofzo... en nog wat ingekochte aanbiedingen ...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel III
Reactie #575 Gepost op: 19 juni 2006 - 00:08:49
korting tot 70% ofzo...

8)

Napoleon

• Gast
Los jasje - Deel III
Reactie #576 Gepost op: 19 juni 2006 - 14:49:08
Citaat van: "Steef"
korting tot 70% ofzo...

8)
en wat voor producten, wat een troep..

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel III
Reactie #577 Gepost op: 19 juni 2006 - 15:32:04
Mwa BI shirts voor de helft is wel prima toch ? alleen niet mijn maat. Ik was er vanochtend trouwens : Replay broek terug brengen... naden in kruis lieten  los na 1 keer dragen! wat een meuk.... Ze hadden in A'dam ook Zegna sneakers voor de helft b.v. En op de formele afdeling hebben ze best leuke dingen hoor.

Napoleon

• Gast
Los jasje - Deel III
Reactie #578 Gepost op: 19 juni 2006 - 16:51:12
Mwa BI shirts voor de helft is wel prima toch ? alleen niet mijn maat. Ik was er vanochtend trouwens : Replay broek terug brengen... naden in kruis lieten  los na 1 keer dragen! wat een meuk.... Ze hadden in A'dam ook Zegna sneakers voor de helft b.v. En op de formele afdeling hebben ze best leuke dingen hoor.
sneakers zegna nog 200 ekkies, en zo mooi waren ze niet. BI is idd wel ok

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel III
Reactie #579 Gepost op: 19 juni 2006 - 17:23:04
Vond die zegna's best appart :wink: 130 euri trouwens... oude prijs was 259

Napoleon

• Gast
Los jasje - Deel III
Reactie #580 Gepost op: 19 juni 2006 - 18:01:14
Vond die zegna's best appart :wink: 130 euri trouwens... oude prijs was 259
hmm dan hebben we het denk ik over verschillende, die hier in maastricht van 300 naar 200

Jason

• Gast
Los jasje - Deel III
Reactie #581 Gepost op: 08 juli 2006 - 14:42:58
IK ben op zoek naar een donkerblauw jasje, confectie, niet meer dan 200 euro. De stof moet mooi zijn maar ook duurzaam. Liefst volledig gevoerd, en geen opgezette zakken. Ook  moet de pasvorm niet heel erg ruim zijn zodat de kleermaker er nog wat mee kan.

Aaron

• Gast
Los jasje - Deel III
Reactie #582 Gepost op: 08 juli 2006 - 15:13:27
Citaat van: "Jason"
IK ben op zoek naar een donkerblauw jasje, confectie, niet meer dan 200 euro. De stof moet mooi zijn maar ook duurzaam. Liefst volledig gevoerd, en geen opgezette zakken. Ook  moet de pasvorm niet heel erg ruim zijn zodat de kleermaker er nog wat mee kan.

Suitsupply lijkt me een goede keuze (?)

Napoleon

• Gast
Los jasje - Deel III
Reactie #583 Gepost op: 08 juli 2006 - 18:25:05
ik heb strellson jasje, uber getailleerd (!!!), was niet zo duur

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel III
Reactie #584 Gepost op: 08 juli 2006 - 18:47:59
Citaat van: "Napoleon"
ik heb strellson jasje, uber getailleerd (!!!), was niet zo duur
Dat merk maakt wel leuke dingen voor een goede prijs.