Dat lijmvlies is trouwens heel soepel; voelt helemaal niet stijf aan.
Ik heb de voering verder losgemaakt, van de onderkant van het jasje naar boven. (Waarbij al snel bleek dat ik noch de techniek noch het geduld heb voor het kleermakersvak: ik begon millimeter voor millimeter met het tornmesje, met af een toe een klein rukje om de voering los te trekken van de stof, maar het eindigde in dit tranendal, waarvoor mijn excuses. Ik had het netter willen doen.)

Als ik het goed begrijp, is dit het door Confrère genoemde
floating chestpiece. Er zit dus verder geen binnenwerk in het jasje. Je ziet hier ook dat het lijmvlies tot het rugpand loopt.
Dat zwarte stuk links is een binnenzak die ik naar buiten heb gevouwen. Onder zie je nog zo'n zwart stuk stof; dat is een van de heupzakken.
Hieronder zie je het 'borststuk' van dichtbij. Het bestaat uit drie lagen; op de tweede foto heb ik de lagen, die losjes aan elkaar zijn genaaid, een stukje losgetornd en opengevouwen.

Ten slotte de revers (links op de foto): geen binnenwerk, alleen maar lijmvlies. Bij de overgang van borst naar revers zie je een strook verstevigingstape (onder zie je het begin ervan).
Edit: spelling.