een heel onbeschofte vraag..Ik ben van plan er binnekort een paar bretels te halen. en zit ook aan een paar schoenen te denken alleen vanaf waar beginnen de prijzen(voor schoenen)?
Afgelopen zaterdag voor het eerst bij S&S geweest, wat een schitterend bedrijf, mensen en collectie!! We kwamen onbedoeld kort voor sluitingstijd binnen en kregen vol passie uitgebreide uitleg over Corthay. Dat zijn zaken waar je terugkomt. Helaas niks gekocht,....maar Corthay's staan hoog op de wensenlijst.
Ik ben benieuwd. De huidige website is ook erg basis.
Ik verwacht er niet te veel van, dan valt ht altijd mee!We hadden het wel ook over een webshop voor in de toekomst en dat zien ze wel zitten!Laten we maar even afwachten...
Even een vraagje uit nieuwsgierigheid. Weet er iemand wat Peter van den Eertwegh deed voor de kost voor hij met S&S begon? Ergens op het forum staat ook te lezen dat S&S in oorsprong in Aken was gevestigd. Kan iemand wat meer over deze historie vertellen? Gewoon om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen.
Tja spijtig. Dan moet het wel een speciale website worden als de huidige host de techniekjes die ze willen niet aankan? Ik ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.