Auteur Topic: [Maastricht] Shoes & Shirts  (136083 keer gelezen)

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Maastricht] Shoes & Shirts
Reactie #90 Gepost op: 09 september 2007 - 21:58:55
Citaat van: "gusto napolitano"
Is mij helemaal niet opgevallen is dat na de lampenwinkel dan.

Als je tijdens het nemen van de foto 10 stappen naar achteren zou hebben gedaan, stond je in de winkel (of was je tegen de gevel geknald, dronken zwerver style).

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #91 Gepost op: 09 september 2007 - 23:50:55
Is mij helemaal niet opgevallen maar zal zeker de volgende keer daar kijken.

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #92 Gepost op: 10 september 2007 - 09:53:38
Gusto besteedt z'n volle aandacht en tijd aan het maken van mooie foto's voor SF, dan is de rest bijzaak natuurlijk  :lol:

als ik eens in Maastricht ben ga ik zeker even langs!
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #93 Gepost op: 04 oktober 2007 - 20:49:25
Ik heb verspreid over dit forum veel goede verhalen gehoord over Shoes & Shirts en ben dan ook van plan een keer naar Maastricht te rijden.

Zoals ik onlangs in het voorsteltopic al schreef, heb ik tamelijk brede voeten en hoge wreven. Aangezien ik sommige schoenen na twee jaar nog steeds aan het inlopen ben, wil ik dan ook vooral goed advies over maat en pasvorm. Ben ik daarvoor bij S&S op het juiste adres? Ik begrijp uit de verhalen hier dat ze veel weten over bijvoorbeeld de maakwijze van schoenen, maar zijn ze ook goed in het geven van advies op (en over) maat?

Qua merk heb ik Crockett & Jones op het oog. Is er toevallig iemand met een vergelijkbare voetvorm die daar ervaring mee heeft?

En ten slotte: ik vermoed dat schoenen met een oxford-sluiting een probleem gaan worden, zodat ik aangewezen zal zijn op derby's. Klopt dat vermoeden of kan ik als ik eenmaal de goede maat en leest heb gevonden elk model kiezen? En weet iemand (en dan hou ik er echt mee op) toevallig ook nog of monk shoes extra veel problemen opleveren?

Pfoei. Dat was een heel verhaal. In elk geval bedankt voor eventuele reacties.

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #94 Gepost op: 04 oktober 2007 - 20:58:46
Ja, genoeg mensen hier met brede voeten en hoge wreven. Er is vast een leest voor jou beschikbaar van C&J waarmee je uit de voeten kan ;)
En daarnaast, bij S&S laten ze je echt niet met een paar dat niet goed zit uit de winkel gaan!

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #95 Gepost op: 04 oktober 2007 - 21:01:22
Ik heb zeer goede ervaringen met Shoes & Shirts. Het zijn serieuze mensen met veel kennis, en wat ik zelf belangrijk vind, absoluut niet opdringerig.
Kortom, volgens mij ben je bij S&S aan het goede adres!

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #96 Gepost op: 04 oktober 2007 - 21:21:37
Citaat van: "Carwo"

En ten slotte: ik vermoed dat schoenen met een oxford-sluiting een probleem gaan worden, zodat ik aangewezen zal zijn op derby's. Klopt dat vermoeden of kan ik als ik eenmaal de goede maat en leest heb gevonden elk model kiezen? En weet iemand (en dan hou ik er echt mee op) toevallig ook nog of monk shoes extra veel problemen opleveren?

Pfoei. Dat was een heel verhaal. In elk geval bedankt voor eventuele reacties.

Mbt zelfde maat/leest, andere modellen:

Ik heb zelf 4 verschillende modellen op de 348 leest in maatje 8 gepast, en ze passen allemaal, verschil is er wel een beetje omdat de ene schoen een wholecut is en de ander een boot, scheelt blijkbaar toch wel een beetje maar niet extreem veel.

Als je eenmaal een goede leest voor jouw voet hebt gevonden kun je er redelijk vanuit gaan dat andere modellen op die leest ook passen.

Shoes&Shirts is als zaak zeer zeker de moeite waard! Grote collectie, deskundig personeel en nemen alle tijd voor je.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #97 Gepost op: 04 oktober 2007 - 21:34:48
Wat een snelle en informatieve reacties! Bedankt.
Klinkt alsof er mensen werken met hart voor de zaak (en de klant); dat zie je helaas niet vaak (genoeg).

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #98 Gepost op: 04 oktober 2007 - 22:58:31
Citaat van: "Rutger Jan"
En daarnaast, bij S&S laten ze je echt niet met een paar dat niet goed zit uit de winkel gaan!

Precies. Ik wilde twee jaar geleden praktisch een paar afrekenen, maar de verkoper wilde er niets van weten: Schoen op plaatsen te ruim, zodat het leer zou gaan lubberen.

Zonder schoenen maar mét een goed gevoel over het verstrekte (eerlijke) advies aldaar vertrokken

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #99 Gepost op: 04 oktober 2007 - 23:12:05
Dat is nog eens marketing.

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #100 Gepost op: 04 oktober 2007 - 23:22:04
Citaat van: "Doucheman"
Citaat van: "Rutger Jan"

Precies. Ik wilde twee jaar geleden praktisch een paar afrekenen, maar de verkoper wilde er niets van weten: Schoen op plaatsen te ruim, zodat het leer zou gaan lubberen.

Zonder schoenen maar mét een goed gevoel over het verstrekte (eerlijke) advies aldaar vertrokken

Beleid gericht op de langere termijn ipv snel ff een paar schoentjes verkopen. Ik denk dat het niet anders kan werken bij zaken in het hogere segment, je hebt nl. maar een selecte doelgroep en die heb je graag als klanten voor een lange termijn. Prima marketing als je het aan mij vraagt :wink:

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #101 Gepost op: 04 oktober 2007 - 23:23:16
Ja, dat is precies wat ik bedoel: goede (langetermijn)marketing. Was geen cynisme.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #102 Gepost op: 05 oktober 2007 - 08:03:19
Wat een snelle en informatieve reacties! Bedankt.
Klinkt alsof er mensen werken met hart voor de zaak (en de klant); dat zie je helaas niet vaak (genoeg).

Het is een zaak die al vier generaties meegaat en een wereldwijde klanten kring heeft!! Dan heb je wel hard voor de zaak !!

Niets dan lof voor deze autentieke winkel!

Maar ook bij SirMax is de kunde en service van zéér hoog niveau!
Eduard is dan ook opgeleid bij S&S!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #103 Gepost op: 05 oktober 2007 - 09:40:17
Ja, dat is precies wat ik bedoel: goede (langetermijn)marketing. Was geen cynisme.

begreep ik, wou ook alleen aangeven dat ik het geheel met je eens ben :D

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #104 Gepost op: 05 oktober 2007 - 09:45:58
Als de mensen hier eens wat vaker naar wat winkels gaan die minder vaak genoemd worden, ervaren ze vast wel dat dit soort verkopen niet uitgestorven is..