Auteur Topic: [Maastricht] Shoes & Shirts  (128664 keer gelezen)

Peer Gynt

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
[Maastricht] Shoes & Shirts
Reactie #60 Gepost op: 05 december 2006 – 09:31:22
@Ruby

Rare zin inderdaad

Citaat

Voor de man die goed gekleed gaan, rekent tot zijn levensstijl


Onderwerp is enkelvoud, werkwoord in meervoudsvorm. Wat achter de komma staat raakt ook kant nog wal. Is dat Limburgs misschien?  :D
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Looking to improve

  • Gebruiker
  • Berichten: 421
    • Bekijk profiel
[Maastricht] Shoes & Shirts
Reactie #61 Gepost op: 05 december 2006 – 09:58:41
Laten we hopen dat dit de eerste stap is naar de 'volledige' website.

MtB
Waar zal ik nu eens niet op reageren...

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
[Maastricht] Shoes & Shirts
Reactie #62 Gepost op: 05 december 2006 – 10:03:18
Citaat van: "ruby tuesday"
Citaat van: "Migliore"
Aan de andere kant.....
Iedereen kent S&S en weet dat het een absolute topzaak is met top merken en een zeer goede service met zeer gedreven en fijn personeel.
Het was zelfs de bakermat van één van Nederlands beste zaakjes, namelijk SirMax... (Eduart heeft een groot deel van het val bij S&S geleerd!)

Om eerlijk te zijn is er niks mooiers dan de schoenen gewoon in de hand en aan de voet te hebben ipv ze op een site te zien!!  :wink:

Ik vergeef het ze....


Als je uitgaat van het bovenstaande moeten ze geen site nemen. Het taalgebruik aan de linkerkant is ook wat 'vaag'.

Zelf ben ik er nog nooit geweest en krijg door deze site totaal geen idee wat er gaande is daar.


Mmmm.... inderdaad heb ik het wat raar geschreven...

Ik bedoelde niet dat ze géén goede site moeten maken, maar dat ik er de noodzaak niet echt van inzie...... Wat is uiteindelijk de toegevoegde waarde voor de eigenaar....

Wij zouden het wel leuk vinden (vooral de mensen die de winkel niet kennen), maar wat schiet S&S er mee op!?!

Het kost alleen maar er veel geld!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.696
    • Bekijk profiel
[Maastricht] Shoes & Shirts
Reactie #63 Gepost op: 05 december 2006 – 10:22:07
Citaat van: "Peer Gynt"
@Ruby

Rare zin inderdaad

Citaat

Voor de man die goed gekleed gaan, rekent tot zijn levensstijl


Onderwerp is enkelvoud, werkwoord in meervoudsvorm. Wat achter de komma staat raakt ook kant nog wal. Is dat Limburgs misschien?  :D


Voeg een lidwoord toe, zet de woorden in een iets andere volgorde en laat een komma weg en het is al een betere zin:

"Voor de man die het goed gekleed gaan tot zijn levensstijl rekent."

 :wink: voor de taalpuristen onder ons...

Wat betreft de site zou een beetje merkenoverzicht wel prettig zijn inderdaad...

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.696
    • Bekijk profiel
[Maastricht] Shoes & Shirts
Reactie #64 Gepost op: 05 december 2006 – 10:28:43
Bij nader inzien kan je het lidwoord ook wel weglaten :!:

Peer Gynt

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
[Maastricht] Shoes & Shirts
Reactie #65 Gepost op: 05 december 2006 – 10:46:00
Oh wacht, nu zie ik inderdaad wat ze bedoelen! Erg handig staat het er zeker niet.

En hier heb je met een behoorlijke taalpurist te maken  :D
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
[Maastricht] Shoes & Shirts
Reactie #66 Gepost op: 05 december 2006 – 10:56:05
Citaat van: "Migliore"
Citaat van: "ruby tuesday"
Citaat van: "Migliore"
Aan de andere kant.....
Iedereen kent S&S en weet dat het een absolute topzaak is met top merken en een zeer goede service met zeer gedreven en fijn personeel.
Het was zelfs de bakermat van één van Nederlands beste zaakjes, namelijk SirMax... (Eduart heeft een groot deel van het val bij S&S geleerd!)

Om eerlijk te zijn is er niks mooiers dan de schoenen gewoon in de hand en aan de voet te hebben ipv ze op een site te zien!!  :wink:

Ik vergeef het ze....


Als je uitgaat van het bovenstaande moeten ze geen site nemen. Het taalgebruik aan de linkerkant is ook wat 'vaag'.

Zelf ben ik er nog nooit geweest en krijg door deze site totaal geen idee wat er gaande is daar.


Mmmm.... inderdaad heb ik het wat raar geschreven...

Ik bedoelde niet dat ze géén goede site moeten maken, maar dat ik er de noodzaak niet echt van inzie...... Wat is uiteindelijk de toegevoegde waarde voor de eigenaar....

Wij zouden het wel leuk vinden (vooral de mensen die de winkel niet kennen), maar wat schiet S&S er mee op!?!

Het kost alleen maar er veel geld!


 :shock:  Miglore toch..... internet wordt steeds belangrijker.. mensen zien online artikelen, reserveren, verkopen etc.. denk dat een site onmisbaar is.

Huey

  • Gast
[Maastricht] Shoes & Shirts
Reactie #67 Gepost op: 05 december 2006 – 11:03:44
Citaat van: "Migliore"
Citaat van: "ruby tuesday"
Citaat van: "Migliore"
Aan de andere kant.....
Iedereen kent S&S en weet dat het een absolute topzaak is met top merken en een zeer goede service met zeer gedreven en fijn personeel.
Het was zelfs de bakermat van één van Nederlands beste zaakjes, namelijk SirMax... (Eduart heeft een groot deel van het val bij S&S geleerd!)

Om eerlijk te zijn is er niks mooiers dan de schoenen gewoon in de hand en aan de voet te hebben ipv ze op een site te zien!!  :wink:

Ik vergeef het ze....


Als je uitgaat van het bovenstaande moeten ze geen site nemen. Het taalgebruik aan de linkerkant is ook wat 'vaag'.

Zelf ben ik er nog nooit geweest en krijg door deze site totaal geen idee wat er gaande is daar.


Mmmm.... inderdaad heb ik het wat raar geschreven...

Ik bedoelde niet dat ze géén goede site moeten maken, maar dat ik er de noodzaak niet echt van inzie...... Wat is uiteindelijk de toegevoegde waarde voor de eigenaar....

Wij zouden het wel leuk vinden (vooral de mensen die de winkel niet kennen), maar wat schiet S&S er mee op!?!

Het kost alleen maar er veel geld!


Een website is tegenwoordig het eerste waar potentiele klanten gaan kijken. Af en toe krijg ik ook klanten in de zaak waarvan ik echt het vermoeden heb dat ze zich minimaal een jaar in de materie verdiept hebben voor ze tot een aankoop over gaan.

Dankzij internet is de huidige generatie van klanten de meest geïnformeerde ooit. Bloedirritant is dat  :lol:

Denk dat veel winkels SFers ook niet graag binnen hebben omdat het echt detailneukers zijn :P

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
[Maastricht] Shoes & Shirts
Reactie #68 Gepost op: 05 december 2006 – 12:31:56
Idd Huey internet maakt de kopers ook mondiger.Wellicht is de website van Shoes & Shirts een begin.Maar kan ook wezen van niet...
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Dhr. Lex P

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.101
    • Bekijk profiel
[Maastricht] Shoes & Shirts
Reactie #69 Gepost op: 05 december 2006 – 13:07:04
Citaat van: "Huey"
Denk dat veel winkels SFers ook niet graag binnen hebben omdat het echt detailneukers zijn :P


Klopt :lol:  Vaak meegemaakt dat de verkoper een ander gelijk erop nahoud dan ik :oops:
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Bart

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.016
    • Bekijk profiel
[Maastricht] Shoes & Shirts
Reactie #70 Gepost op: 05 december 2006 – 20:26:38
Dat klopt wel. Toen ik enkele maanden geleden bij S&S binnenstapte en vroeg om een paar C&J wakefields op een 348 leest, was het eerste wat de verkoper vroeg : "Stijlforum ?" Was wel erg grappig overigens.

Een website met goede metadata waardoor de site bovenaan in een zoekmachine verschijnt bij de merken die ze verkopen kan zeker een bijdrage leveren aan de verkoopresultaten.
Stemt rechts en haalt links in

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
[Maastricht] Shoes & Shirts
Reactie #71 Gepost op: 05 december 2006 – 20:38:45
In de betere schoenenzaken van Nederland kennen ze me wel. Ik heb nog geen enkele schoenenverkoper verteld dat ik stijlforum ken; laat staan dat ik daar soms wat schrijf!
En dat houd ik voorlopig ook zo  :-$

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
[Maastricht] Shoes & Shirts
Reactie #72 Gepost op: 27 december 2006 – 19:49:21
.....................UNIEK................ (voor het eerst in 20 jaar)

S&S heeft een 70 paar schoenen staan achter de etalage van verschillende merken in enkele maten... (vooral type schoenen waarvan ze nog maar één maat of stuk van hebben)

EG
Tod's
Santoni    
Church    
Alden
StefanoBi

!!!!!..............50% korting...............!!!!!

Als er toevallig je maat tussen staat is het erg de moeite waard!!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

Napoleon

  • Gast
[Maastricht] Shoes & Shirts
Reactie #73 Gepost op: 28 december 2006 – 13:03:28
heb je nog iets op de kop kunnen tikken of niets bijzonders?

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
[Maastricht] Shoes & Shirts
Reactie #74 Gepost op: 28 december 2006 – 13:59:25
Citaat van: "Napoleon"
heb je nog iets op de kop kunnen tikken of niets bijzonders?


Helaas zat er voor mij niets bij! :oops:
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot