Ik zag daar de laatste keer ook een dame, ik neem aan dat dat Karolien is. Is dat een nieuwe medewerker?
Dat klopt; zowel zakelijk als privé werkt zij nauw samen met Alexander tegenwoordig.
Karolien doet nu de communicatie en een gedeelte van de administratie, maar kijkt al mee met A. Bij het opmeten. Binnenkort gaat zij wellicht de dames voorzien van maatwerk...
@Bogart:
Ik vind dat persoonlijk een beetje te gechargeerd hoe je het nu brengt. Als je terugleest zul je zien dat er helemaal geen sprake was van 'opmeten' ditmaal. Het ging om een wijziging n.a.v. een eerder hemd.
De wijziging in het patroon was bovendien goed genoteerd heb ik vandaag vernomen. Dat het toch anders uitpakte zou kunnen komen door het verschil in (gebrek aan) krimp van linnen t.o.v. katoen of het anders snijden van de stof analyseren we.
Coupenaden zijn in mijn geval voordelig, want met mijn houding en postuur (sway en uitstekende schouderbladen) is het handig enkel het achterpand iets kleiner te maken. Ik vraag me nu af of dat wel had aangesloten met 'origineel tailleren'.
Daarbij: Het gaat om 2cm. Had jij het hemd daarvoor helemaal terug laten zenden naar Italië om daar de zijnaden open te laten leggen?