Auteur Topic: [Shirt] Vanità - modern tailors  (103032 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Shirt] Vanità - modern tailors
Reactie #330 Gepost op: 21 mei 2012 - 09:54:34
Met jasje aan is er niets aan de hand. En met jasje uit moeten de mouwen opgerold (als dat lukt met die manchetten :mrgreen:). Niks aan de hand. Volgende keer niet van die lange manchetten en gewoon met één knoop : ).

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #331 Gepost op: 21 mei 2012 - 09:55:13
Eens met Bill en C. Mooi shirt.

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #332 Gepost op: 21 mei 2012 - 10:15:06
Dank heren.

Voor nu laat ik het zo; hooguit laat ik na x wasbeurten de mouw een cm inkorten. De taille kijk ik ook even aan.
Daarbij draag ik bijna altijd een jasje, zelfs als het zeer warm is (oké niet in het weekeind en oké ook niet als ik op het strand lig).

@Carwo: Dubbelvouwen en dan rollen?  :mrgreen:

Over altijd een jasje aan gesproken: daar heb ik nog een vraagje over. Maar dat even in een ander draadje.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #333 Gepost op: 21 mei 2012 - 10:15:49
Extra sprezza, MH.

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #334 Gepost op: 21 mei 2012 - 10:16:37
Wat vinden jullie?

Ik vind dat je eerst eens met Alexander moet overleggen voordat je hier aan het twijfelen blijft :wink: Heb hem slechts 2 maal ontmoet maar zoals hij op mij over kwam denk ik dat hij ook graag wil dat jij plezier van je shirt hebt..

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #335 Gepost op: 21 mei 2012 - 10:52:27
Klopt ebosch. Alexander is een beste kerel, eigenlijk vinden we altijd wel een oplossing.

Echter zit het hem daar een beetje in. Ik wilde hem deze keer niet meteen lastig vallen en eerst jullie mening horen. Tot nu toe was er met bijna al mijn hemden van daar een dingetje dat ik wilde verbeteren achteraf. Dat was ofwel te wijten aan mezelf omdat ik later vond dat het hemd strakker kon (coupenaden) maar ook foutjes zoals dat de manchetten verkeerd om zaten (grootste rechts ipv links).

Ik kan me voorstellen dat hij een beetje moe wordt van dat gepruts voor een hemdje; de marge is niet zo heel groot natuurlijk...  ;)

Steffen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #336 Gepost op: 21 mei 2012 - 20:31:05
Fit lijkt me prima, ikzelf zou me storen aan de te lange mouwen.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #337 Gepost op: 21 mei 2012 - 23:48:59
Klopt ebosch. Alexander is een beste kerel, eigenlijk vinden we altijd wel een oplossing.

Echter zit het hem daar een beetje in. Ik wilde hem deze keer niet meteen lastig vallen en eerst jullie mening horen. Tot nu toe was er met bijna al mijn hemden van daar een dingetje dat ik wilde verbeteren achteraf. Dat was ofwel te wijten aan mezelf omdat ik later vond dat het hemd strakker kon (coupenaden) maar ook foutjes zoals dat de manchetten verkeerd om zaten (grootste rechts ipv links).

Ik kan me voorstellen dat hij een beetje moe wordt van dat gepruts voor een hemdje; de marge is niet zo heel groot natuurlijk...  ;)

Herken dit wel. De jongens van Vanita zijn onwijs behulpzaam en klantgericht, echter raakte ik maar niet (geheel) tevreden over de fit van mijn shirts. Ik loop er nu niet meer binnen omdat ik onvoldoende vertrouwen heb in hun oog voor het inschatten van maten en ik het gedoe/schuldgevoel van het steeds terugkomen naar Den Haag niet meer wil meemaken. Met de kwaliteit van de shirts is overigens bepaald niks mis, maar de fit... (N.B.: na 3 keer terugkomen). Ik blijf lekker bij SuSu, jammer alleen dat die hun prijzen verhoogd hebben.

Bob4881

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #338 Gepost op: 24 mei 2012 - 20:27:53
Echter zit het hem daar een beetje in. Ik wilde hem deze keer niet meteen lastig vallen en eerst jullie mening horen.

Ik denk dat Alexander het meer waardeert als je naar hem toe stapt dan dat hij het hier moet lezen. Dat geeft hem de kans om jou het perfecte shirt te leveren. Ditzelfde geldt voor Ramone. Ik weet niet hoe lang dit geleden is, maar een "misfit" kan er altijd eens bij zitten. Het gaat mij er dan om hoe een leverancier er dan mee omgaat. Indien dit netjes gebeurt, ben ik alsnog een tevreden klant en kom ik terug.

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #339 Gepost op: 26 mei 2012 - 20:22:54
Nou heren, vanmiddag werd ik weer goed geholpen en met een bijzondere gastvrijheid ontvangen door Alexander en Karolien.

Ik was eigenlijk net voor sluiting pas in de winkel, maar dat was geen punt; we hebben het een en ander besproken en besloten twee kleine coupenaden van ieder een centimeter aan te brengen. Al afgespeld zag het er toch net wat beter uit. De mouwen en manchetten laten we voor nu even zo. De volgende keer zal ik bij een bestelling die puntjes van jullie overwegen.

Ook waren twee linnen RTW hemden afkomstig van een groot warenhuis keurig en voor een schappelijke prijs voor mij vermaakt. Ik kreeg nog een glaasje witte wijn voor de troost en liep weer tevreden en voldaan de winkel uit. ;-)

Volgende week krijg ik mijn maathemd weer terug en indien jullie interesse hebben kan ik dan weer een kiekje schieten van het resultaat.

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #340 Gepost op: 26 mei 2012 - 20:45:18
Nou heren, vanmiddag werd ik weer goed geholpen en met een bijzondere gastvrijheid ontvangen door Alexander en Karolien.

Ik zag daar de laatste keer ook een dame, ik neem aan dat dat Karolien is. Is dat een nieuwe medewerker?
if i stop lying i just disappoint you

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #341 Gepost op: 26 mei 2012 - 21:27:21
wie?
Ik moet er ook nog even langs voor een jasje wat ik uitgelegd wil hebben.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

MrBrookfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirt] Vanità - modern tailors
Reactie #342 Gepost op: 26 mei 2012 - 22:12:06
Ik zag daar de laatste keer ook een dame, ik neem aan dat dat Karolien is. Is dat een nieuwe medewerker?

Volgens mij de vriendin van Sergio?
Aardige dame in ieder geval :)
Fashion can be bought, style one must possess

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #343 Gepost op: 26 mei 2012 - 22:14:24
wie?
Ik moet er ook nog even langs voor een jasje wat ik uitgelegd wil hebben.

Wat wil je weten? Je rechterarm door de rechter mouw en de knopen aan de voorkant (onderste niet dicht).  :mrgreen:

Ok ik ga wel offline want wijn en jouw posts triggeren mij.  :wink:
if i stop lying i just disappoint you

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #344 Gepost op: 26 mei 2012 - 22:23:34

Ik was eigenlijk net voor sluiting pas in de winkel, maar dat was geen punt; we hebben het een en ander besproken en besloten twee kleine coupenaden van ieder een centimeter aan te brengen. Al afgespeld zag het er toch net wat beter uit. De mouwen en manchetten laten we voor nu even zo. De volgende keer zal ik bij een bestelling die puntjes van jullie overwegen.

Ook waren twee linnen RTW hemden afkomstig van een groot warenhuis keurig en voor een schappelijke prijs voor mij vermaakt. Ik kreeg nog een glaasje witte wijn voor de troost en liep weer tevreden en voldaan de winkel uit. ;-)

Volgende week krijg ik mijn maathemd weer terug en indien jullie interesse hebben kan ik dan weer een kiekje schieten van het resultaat.

Coupenaden zijn altijd een compromis!!