Zeg ik nou iets raars als ik denk dat je dit ook wel uit het rek kunt trekken?
Ik weet dat ik in "mijn" topic reageer maar ik wil 't hier dan ook niet over "mijn" dingen hebben maar hier even op reageren. Heb dit recent al vaker voorbij zien komen op SF. Misschien mooi om daar nu eens 'n discussie over te voeren zeker aangezien we dat topic hebben met de discussie tussen MTM en RTW.
Wat mij betreft zeg je daar niet direct iets raars mee, echter wel als je daarmee bedoelt dat dit hemd overal gemakkelijk te verkrijgen is. Maatwerk is wat mij betreft veel meer dan alleen pasvorm, het is ook vrijheid. Vrijheid in stofkeuze, boord, manchetten en andere opties. Het is ook een stukje zekerheid dat je kunt krijgen dat wat jij wil, niet wat iemand anders voor je heeft bedacht. De eerdere discussie leek namelijk nogal gefocust op pasvorm waarbij alle andere aspecten buiten beschouwing werden gelaten. Maatwerk scheelt je ook een zoektocht naar dat ene hemd dat je zoekt. De keuze stoffen is natuurlijk veel groter waardoor je niet meerdere winkels hoeft te bezoeken om de gewenste stof te vinden, die dan misschien weer niet de opties of pasvorm heeft die je wenst.