Auteur Topic: Truien  (604311 keer gelezen)

Martino

• Noobie
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #735 Gepost op: 29 december 2010 - 19:39:50
Neen, hangend.
Dat zou de toegenomen lengte kunnen verklaren. :(

Edit> Wat zou ik nu het beste kunnen doen om de truien enigzins terug in hun oorspronkelijk vorm te krijgen?

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #736 Gepost op: 29 december 2010 - 19:49:06
Neen, hangend.
Dat zou de toegenomen lengte kunnen verklaren. :(

Edit> Wat zou ik nu het beste kunnen doen om de truien enigzins terug in hun oorspronkelijk vorm te krijgen?

Ik denk ook dat het daaraan ligt.

Een antwoord op je vraag heb ik niet echt. Misschien nog een keer wassen ('handwasstand' op de machine of echt met de hand) en dan wel liggend laten drogen?

Mediaman

• Gast
Reactie #737 Gepost op: 18 februari 2011 - 08:46:40
Coming soon,....bespoke knitwear from Corgi.

Site: http://www.corgihosiery.co.uk/pages/bespoke-knitwear.asp

Wel een idee,...

HenkieVV

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #738 Gepost op: 25 februari 2011 - 09:13:27
Ik zat pas te denken, mijn opa droeg vroeger nog met enige regelmaat een trui bij een pak en dat vond ik altijd wel erg mooi klasiek, maar tegenwoordig zie ik het eigenlijk niet meer. Is dat zoiets wat mensen onder de 50 eigenlijk niet meer mogen, of kan ik dat met mijn 25 jaar gewoon doen?

Mediaman

• Gast
Reactie #739 Gepost op: 25 februari 2011 - 09:21:51
Je moet een beetje oppassen voor de taxichauffeur look, maar ik draag het zelf ook wel eens.

HenkieVV

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #740 Gepost op: 25 februari 2011 - 09:32:28
Je moet een beetje oppassen voor de taxichauffeur look, maar ik draag het zelf ook wel eens.

Licht grijs pak met een navy trui, moet kunnen toch?

Mediaman

• Gast
Reactie #741 Gepost op: 25 februari 2011 - 09:47:03
In de basis wel ja, het hangt af wat je erbij draagt; shirt, das, de schoenen en de pasvorm vh geheel.

HenkieVV

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #742 Gepost op: 25 februari 2011 - 10:06:37
Natuurlijk, maar daar moet ik eens specifiek naar kijken. Als de basis maar klopt, dan komt de rest wel goed, in mijn ervaring.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #743 Gepost op: 06 juni 2011 - 19:07:51

Mediaman

• Gast
Reactie #744 Gepost op: 06 juni 2011 - 19:24:27
Blitse bruine trui.

Glycerona

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #745 Gepost op: 07 juni 2011 - 20:52:37
V-hals truitjes van 'huismerk' Oger doen het bij mij altijd goed.
Daarnaast SUN68 ook leuk!

Lexcoaster

• Bekijk profiel
Reactie #746 Gepost op: 25 juni 2011 - 20:41:01
Draagt er hier iemand River Woods? De trui die ik heb (paars!) zit erg lekker. Size is medium, en ondanks het predikaat 'tight fit' valt het verder een beetje ruim rond de taille, maar dat stoort niet of nauwelijks. (Bij mij is het toch altijd gokken of ik nou voor een S of een M moet gaan, ook na het passen van beide maten blijft het soms twijfelen, maar enfin.) Zoals gezegd zit de trui erg lekker, voelt ook vrij zacht aan (70% katoen, 30% nylon) en de kleur is tot nu toe niet vervaagd. Al zegt dat laatste nog niet zo veel, heb de trui pas een maand of 5.

Oké, het is geen kasjmier, maar verder toch wel een prima trui. En ik denk toch wel SF-verantwoord.
Men kan nooit in alles falen, want falen in alles is nog een prestatie op zich.

Mediaman

• Gast
Reactie #747 Gepost op: 25 juni 2011 - 21:02:10
Draagt er hier iemand River Woods? De trui die ik heb (paars!) zit erg lekker. Size is medium, en ondanks het predikaat 'tight fit' valt het verder een beetje ruim rond de taille, maar dat stoort niet of nauwelijks. (Bij mij is het toch altijd gokken of ik nou voor een S of een M moet gaan, ook na het passen van beide maten blijft het soms twijfelen, maar enfin.) Zoals gezegd zit de trui erg lekker, voelt ook vrij zacht aan (70% katoen, 30% nylon) en de kleur is tot nu toe niet vervaagd. Al zegt dat laatste nog niet zo veel, heb de trui pas een maand of 5.

Oké, het is geen kasjmier, maar verder toch wel een prima trui. En ik denk toch wel SF-verantwoord.

Denk het niet.

Lexcoaster

• Bekijk profiel
Reactie #748 Gepost op: 25 juni 2011 - 21:16:44
Is nylon hier verboden dan? :P

Jammer dan, vind het zelf een prima truitje.
Men kan nooit in alles falen, want falen in alles is nog een prestatie op zich.

patrique

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #749 Gepost op: 25 juni 2011 - 21:28:27
SF-verantwoord

Dit vind ik zo'n over-rated woord. Het belangrijkste is dat je er zelf blij mee bent.
Daarnaast is Stijlforum een uitstekend hulpmiddel in je zoektocht naar (meer) hele mooie items.