Dat is toch typisch dat die van Carwo pilt, want bij geen een van mijn drie truien van Suit Supply heb ik daar last van. De truien gaan hier trouwens gewoon de wasmachine in, maar wel op een wolwasprogramma en op 30 graden celsius. Met name de hoge v-hals vind ik prettig en bovendien het mooiste. Zo tocht/waait het niet zo op de nek en kan een knoopje van het shirt openblijven. De mouwen etc. zijn voor mij prima. Misschien wel ietwat kort op het lichaam, maar dat is ook persoonlijke voorkeur.
Ik heb er ook nog een van H&M, maar die vind ik magertjes vergeleken met die van Suit Supply. Lage v-hals en erg dun van stof. Wel kwalitatief goed, want hij blijft boven verwachting lang heel en ook op de ellebogen. Bovendien pilt ook deze bij mij zo goed als niet. Deze trui ligt eigenlijk alleen nog maar in de kast, want hij draagt gewoon iets minder lekker en die lage v-hals vind ik persoonlijk ook erg ergerlijk.
Ik zal morgen de truien eens uit de kast pakken en deze allen op dezelfde manier opmeten. Zo kan dan precies in kaart worden gebracht waar de verschillen qua pasvorm zitten. Ik zal tevens proberen om deze resultaten ook duidelijk te laten worden met behulp van een paar foto's en dan kunnen jullie het ook zelf beoordelen.
Misschien is Carwo gewoon een stuk kritischer dan ik ben?