Citaat van: "adelante"Nieuwe iPhone gaat er wel komen, UMTS/HDSPA en vele verbeteringen en ook nog eens een prijs van 199 dollar Joepie Ik weet waar ik 11 juli naar toe ga in Philly.
Nieuwe iPhone gaat er wel komen, UMTS/HDSPA en vele verbeteringen en ook nog eens een prijs van 199 dollar
Citaat van: "Timothy"Citaat van: "adelante"Nieuwe iPhone gaat er wel komen, UMTS/HDSPA en vele verbeteringen en ook nog eens een prijs van 199 dollar Joepie Ik weet waar ik 11 juli naar toe ga in Philly.USA heeft 'm volgens mij al, NL krijgt hem 11 juli. Dus ik weet niet met hoeveel koffers je gaat, maar als je er wat mee kunt krijgen
130 euro is inclusief abbonement helaas. Zou anders wel te gek worden, goedkoper dan welke andere iPod dan ook in hun assortiment en zo'n 3 keer goedkoper dan de concurrenten.
link naar artikel op iphoneclub.nl[/url]"]Bij de nieuwe iPhone 3G (vanaf 11 juli verkrijgbaar) is de situatie anders. Bij dit toestel kun je de iPhone alleen in de winkel activeren: in de AT&T Stores in de VS, bij T-Mobile Shops in Nederland en bij Mobistar om België. Op dit moment bekend is nog niet bekend of de iPhone ook online te koop zal zijn. Wil je toch een iPhone kopen zonder een officieel abonnement af te sluiten, dan ben je aangewezen op handelaren en onafhankelijke telefoonwinkels.
link naar artikel op iphoneclub.nl[/url]"]IPHONE 3G GRATIS BIJ O2 (UK)O2 heeft de tarieven voor de nieuwe iPhone al bekendgemaakt. Bij een maandelijks abonnement van £45 krijg je een gratis 8GB iPhone of de 16GB-versie voor £59. Wil je ook de 16GB gratis hebben, dan zul je een mega-abonnement van £75 per maand moeten afsluiten. Britse iPhoners kunnen het toestel straks nog steeds online kopen, terwijl dat in de VS niet meer is toegestaan.
Helaas inderdaad, de iPhone 3G zal alleen icm een 2-jarig AT&T worden verkocht in de VS, vanaf 11 juli ook pas in de VS te koop. Het activeren van de iPhone kan ook alleen in de winkel en niet meer thuis.
En in de UK zal de iPhone ook als pay & go worden verkocht, nu alleen de prijzen nog
Citaat van: "AJM"En in de UK zal de iPhone ook als pay & go worden verkocht, nu alleen de prijzen nog Heb je dan andere software nodig in Nederland voor een Iphone uit de UK?
Voor het geval Timothy nog hoopt om de Iphone 3g uit de VS mee te nemen:http://www.iphoneclub.nl/7318/3g-iphone-kopen-in-de-vs-de-regels-van-att/#more-7318En ook de vooruitzichten betreffende abonnementen/prijsconstructies van T-Mobile voor de Iphone 3G in Nederland (af te leiden uit Duitsland) zijn niet al gunstig:http://www.iphoneclub.nl/7313/iphone-3g-t-mobile-maakt-duitse-abonnementen-3g-iphone-officieel-bekend/#more-7313