Auteur Topic: Opvallende boorden, kleurige knopen en dergelijke: actueel, maar ook stijlvol?  (133055 keer gelezen)

jims

• Bekijk profiel
Re: Opvallende boorden, kleurige knopen en dergelijke: actueel, maar ook stijlvol?
Reactie #345 Gepost op: 15 september 2010 - 16:46:03
Waaraan?

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Opvallende boorden, kleurige knopen en dergelijke: actueel, maar ook stijlvol?
Reactie #346 Gepost op: 15 september 2010 - 17:06:56
aan opvallende zaken in zijn algemeenheid aan hemden. (knopen, stiksels,boorden,manchetten)
ik vind gewoon niet mooi
Be yourself no matter what they say

jims

• Bekijk profiel
Reactie #347 Gepost op: 15 september 2010 - 17:40:51
Ik vind bloemetjes hemden wel kunnen in miami of hawai waar het lekker warm en zomers is..
Maar zelf zou ik dan gaan voor een discreet exemplaar.

felle kleuren ben ik ook niet zo van.. dat vind ik té indisch :p

Maar zon hemd met witte binnenkant van de boorden en machette vind ik wel mooi en ik vind het ook nog discreet en simpel blijven.. als ik wist welk merk ze verkocht dan had ik mij er al eentje gehaald :P

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #348 Gepost op: 15 september 2010 - 18:05:49
Ik vind het anders wel mooi hoor die hemden.Net als die andere hippe shit die je her en der op dit forum tegenkomt.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #349 Gepost op: 15 september 2010 - 18:10:23
Me too!

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #350 Gepost op: 15 september 2010 - 18:24:56
Gek geworden jullie tweeën  :roll:

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Opvallende boorden, kleurige knopen en dergelijke: actueel, maar ook stijlvo
Reactie #351 Gepost op: 15 september 2010 - 19:37:19
Ik heb een zeer contrasterende witte mouche op een blauwe finamore zitten
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #352 Gepost op: 15 september 2010 - 19:47:42
Dandy.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #353 Gepost op: 15 september 2010 - 22:22:52
Sergio, ik zag laatst dat jij contentmoderator bent geworden. Kan je de content van dit topic richting shredder dirigeren voordat ik weer los ga in het frustratietopic?

Echt, dat er noobs zijn die hier serieus in bijdragen is al ](*,), maar dat mijn bloedeigen neef en die vermaledijde Carwo hieraan bijdragen is echt  ](*,) ](*,) ](*,).

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #354 Gepost op: 15 september 2010 - 22:50:22
Nou ja zeg. Ik wilde juist een extra topic voorstellen met alleen de foto's uit dit topic. Had ik met Gusto op de achtergrond al aan gewerkt. Er komt ook een boek, maar dat moeten we nog even kortsluiten met Swann. (Onze plannen voor een verjaardagskalender zijn helaas afgeketst.)

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #355 Gepost op: 15 september 2010 - 22:55:15
Op de brandstapel jullie, mafketels. Of anders vierendelen. Ik zorg wel voor de paarden

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #356 Gepost op: 16 september 2010 - 09:32:39
Op de brandstapel jullie, mafketels. Of anders vierendelen. Ik zorg wel voor de paarden
Waarom zo bruut tegen Carwo en Gusto.

jims

• Bekijk profiel
Reactie #357 Gepost op: 16 september 2010 - 17:43:35
Als ik zon hemd wil kan ik het best op maat laten maken. Ik denk niet dat je dit zo vind bij joop!, boss of burberry.

Waarom zon heibel.. smaken verschillen toch gewoon. Natuurlijk is er een algemeen aanvaarde mode maar goed..

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #358 Gepost op: 16 september 2010 - 17:55:10
Hoppa, jims -- klik hier voor zo'n hemd. Helemaal op maat en zo'n wit dingetje in boord en manchet. Geen geld.

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Opvallende boorden, kleurige knopen en dergelijke: actueel, maar ook stijlvo
Reactie #359 Gepost op: 16 september 2010 - 18:09:32
45 euri's en dan krijg je ook nog eens de armsmouwen met de hand doorgeput :P
zouden ze het uitbesteden aan de scheveningse gevangenis ofzo! Dat kan toch niet voor dat geld.
You can buy clothes, but you can't buy style