Auteur Topic: Opvallende boorden, kleurige knopen en dergelijke: actueel, maar ook stijlvol?  (133048 keer gelezen)

dennisbal

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Ik kan niet zeggen dat dit shirt hier niet thuishoort:
"I'm A man of simple tastes, only the best will do"

Lauwe

• Bekijk profiel
Ondanks dat het overgrote deel van de collectie van Cavallaro in dit topic thuis hoort ben ik benieuwd wat jullie van de kwaliteit, pasvorm en afwerking vinden van deze shirts. De uni shirts met de lage boorden vind ik namelijk best prima ogen en zijn, wanneer in de sale, heel redelijk geprijsd. Of kan ik meer value for money krijgen voor €50,-

Pierlala

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Ondanks dat het overgrote deel van de collectie van Cavallaro in dit topic thuis hoort ben ik benieuwd wat jullie van de kwaliteit, pasvorm en afwerking vinden van deze shirts. De uni shirts met de lage boorden vind ik namelijk best prima ogen en zijn, wanneer in de sale, heel redelijk geprijsd. Of kan ik meer value for money krijgen voor €50,-

Kun je een foto plaatsen?
Dit topic is vooral voor de foto's in het leven geroepen.

Daarna is het ook gemakkelijker te beoordelen of 50 euro veel of weinig is.
Het is maar hoe je het bekijkt..

Lauwe

• Bekijk profiel
Bijvoorbeeld:

Pierlala

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bijvoorbeeld:

"foto"

Dit shirt is totaal ongeschikt voor dit topic.
Wat het weer geschikter maakt om te kopen.
Als het shirt past en de pasvorm bevalt, dan lijkt mij 50 euro niet duur.
Het is maar hoe je het bekijkt..

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Heb je al iets voor de herfst bedacht, Gusto?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Ja iets met vallende blaadjes op de boord.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
ik schrok even van dat grapje van je Pierlala
Be yourself no matter what they say

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Ja iets met vallende blaadjes op de boord.

Mijn idee. Echt! Ik dacht aan kastanjeblaadjes die vanuit de binnenkant van de staander over de boord heen kruipen.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel

In serieus antwoord op je vraag: voor 50 euro heb je niet veel. En ik ben bang dat niemand hier ervaring heeft met de kwaliteit, pasvorm en afwerking van zo'n shirt. Dat zou namelijk automatisch inhouden dat je er eentje gedragen moet hebben. En die kans lijkt mij klein. Of het is een valkuil, waar gelukkig geen enkele SF-er is ingetrapt. Een wedervraag: zou jij je willen inlaten met een merk, dat bekend staat als tacky?
Laatst bewerkt op: 30 augustus 2010 - 20:29:02 door Swann

Mediaman

• Gast
SuSu begint bij € 59,- en dan heb je een redelijk goed shirt obv prijs/kwaliteits-verhouding.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Mijn idee. Echt! Ik dacht aan kastanjeblaadjes die vanuit de binnenkant van de staander over de boord heen kruipen.
Ja precies zoals je zegt.Zal best goed matchen met een four in hand knoop.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Ja precies zoals je zegt.Zal best goed matchen met een four in hand knoop.

Ik had voor deze een kwartet boordknoopjes van beukennnoot bedacht, dus ik moet toch aan een dikkere dasknoop. Of nee: dan geen das natuurlijk. Toch dingen waar je rekening mee moet houden bij je ontwerp.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
In serieus antwoord op je vraag: voor 50 euro heb je niet veel. En ik ben bang dat niemand hier ervaring heeft met de kwaliteit, pasvorm en afwerking van zo'n shirt. Dat zou namelijk automatisch inhouden dat je er eentje gedragen moet hebben. En die kans lijkt mij klein. Of het is een valkuil, waar gelukkig geen enkele SF-er is ingetrapt. Een wedervraag: zou jij je willen inlaten met een merk, dat bekend staat als tacky?

Die twee veelposters hebben er anders weinig moeite mee. Zijn alweer over nieuwe prints aan het nadenken zie ik.