Top, Bedankt voor de reacties!
Het pak leek op de foto's iets donkerder, het schreeuwt inderdaad wat. Maar dat past wel bij me. In het dagelijks leven durf ik ook best risico's te nemen in kledingstijl. Maar bij dit pak loop ik het risico om compleet de plank mis te slaan.
Qua shirt houdt het inderdaad snel op naast wit. Ik zag op de TF website dat het model met dit pak een wit shirt met blauwe ruit droeg met een licht grijze glanzende das.
Het idee van een V-hals t-shirt met Addidas Superstars vind ik heeeeeeel gaaf. Ik neem het in overweging.
Of ik gehecht ben aan het pak? Jaaaaaa, ondanks dat het een RTW was kostte het 5800$ ik kreeg het in de sale voor een vierde van de prijs . . . . en toen kwam de naheffing van de douane. Ondanks het feit dat de verkoper het pakketje gedevalueerd heeft aangeboden op de papieren en "voor vrienden" aangemerkt had. Ik snap er niks van hoe de douane-gestapo op een andere waarde is gekomen. Maar goed ik had ook een MTM caruso pak kunnen uitkiezen idd.
Ach fuck it, ik heb gewoon een TF pak! Dan schreeuwt het maar, het zit heerlijk maakt me breder een slanker. Wordt vervolgt, als ik een shirt heb zal ik weer foto's posten, zodat jullie me kunnen (uitlachen stiekem) en helpen om de spijker op de kop te slaan.