Na heel wat mensen uitgelachen te hebben en een hoop tips opgedaan hebbende, ben ik nu zelf de sjaak.. In September ga ik trouwen!
Na me wat ingelezen te hebben (ben relatief nieuw in de echt stijlvolle kleding wereld) ben ik voor een blauw mtm caruso pak gegaan (niet te donkere navy stof) Ik heb donker bruine double strap monks of donker bruine Oxford Paolo scaforas waar ik nog uit moet kiezen, maar denk dat het de oxfords gaan worden..
Voor m'n shirt ( wit dubbel manchet) zit ik te twijfelen tussen een pauw eigen merk... Finamore of Barba. Dan de moeilijkste openstaande beslissing waar ik echt jullie hulp bij nodig heb.. De das! Voor het inlezen wist ik het zeker, ik zou voor een effe gebroken witte das gaan. Maar gaande weg ben ik wat meer van de effe das afgestapt en ben ik wit op gebroken wit wat flets gaan vinden. Buiten dat vindt ik een effe gebroken witte das wel erg standaard geworden, bijna alle bruidegoms dragen die. Daarna kwam ik een mooie Kiton wit/ blauwe das tegen en laatst heb ik een rode wijn kleurige borelli gekocht (onderstaand foto's van beide dassen) vandaag kwam ik een rode das tegen met een licht witte stip erop. De verkoper van Sartoria zei dat hij zeker geen rood zou dragen als bruidegom.
Me vriendin gaat in een gebroken witte jurk en haar boeket (en mijn corsage) zullen uit Burgundy rode roos bestaan. Wat zouden jullie kiezen als schoen, shirt en nog belangrijker welke das?
Btw savonds trek ik een smoking aan met lakschoenen aangezien ik die nog ongebruikt in de kast heb liggen.