Ik heb er 2 mtm shirts van.. 2x 265 euro.. [de goedkopere werd verteld] 1x dubbele manchet 1x normale manchet alles machinaal.. boord krult en houdt niet goed zijn vorm.. voor 265 heb je een shirt dat 10x beter kwalitatief en met veel handdetails gemaakt is barba ligt toch ook rond deze prijs? plooitjes op de schouders tja.. ziet er mooi uit maar is volgens mij niet zo speciaal en verw8 je toch wel voor dat geld voor mij geen maffeis meer
Fair enough.
Heb zelf geen last van een krullende boord. Je zult denk ik zelfs voor véél minder geld kwalitatief beter én handgemaakt kunnen, maar dan denk ik dat je een verblijf/vacantie in Italië in de prijs moet gaan rekenen. Desondanks denk ik dat Maffeis kwalitatief behoorlijke shirts maakt. Ik geef toe dat de meerprijs voor handgestikte knoopsgaten bij Maffeis mij teveel is en dat ik daarin de knoopsgaten van mijn Borrelli's dan wel weer waardeer. Uiteindelijk bevalt de m-t-m pasvorm die ik nu bij Maffeis heb mij heel erg goed, dus ik hoef voorlopig niet zo nodig te shoppen naar een ander merk vor m-t-m shirts.
Bespoke is een ander verhaal...
MtB