Auteur Topic: Ogér  (1122995 keer gelezen)

Looking to improve

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #675 Gepost op: 15 september 2006 - 15:49:57
Citaat van: "Carel"
Ik heb er 2 mtm shirts van.. 2x 265 euro.. [de goedkopere werd verteld]  1x dubbele manchet  1x normale manchet  alles machinaal.. boord krult en houdt niet goed zijn vorm..   voor 265 heb je een shirt dat 10x beter kwalitatief en met veel handdetails gemaakt is   barba ligt toch ook rond deze prijs?     plooitjes op de schouders tja.. ziet er mooi uit maar is volgens mij niet zo speciaal en verw8 je toch wel voor dat geld voor mij geen maffeis meer

Fair enough.

Heb zelf geen last van een krullende boord. Je zult denk ik zelfs voor véél minder geld kwalitatief beter én handgemaakt kunnen, maar dan denk ik dat je een verblijf/vacantie in Italië in de prijs moet gaan rekenen. Desondanks denk ik dat Maffeis kwalitatief behoorlijke shirts maakt. Ik geef toe dat de meerprijs voor handgestikte knoopsgaten bij Maffeis mij teveel is en dat ik daarin de knoopsgaten van mijn Borrelli's dan wel weer waardeer. Uiteindelijk bevalt de m-t-m pasvorm die ik nu bij Maffeis heb mij heel erg goed, dus ik hoef voorlopig niet zo nodig te shoppen naar een ander merk vor m-t-m shirts.

Bespoke is een ander verhaal...

MtB
Waar zal ik nu eens niet op reageren...

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #676 Gepost op: 15 september 2006 - 16:04:01
Nog mensen bij de speciale weekend geweest of die dit weekend gaan.Morgen geloof ik Santoni schoenen inkleuren naar wens.

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #677 Gepost op: 15 september 2006 - 16:04:06
Citaat van: "mr_prak"
He Lex...  ik weet het niet hoor. Maar volgens mij hebben we te maken met iemand die zooooooooooooooooooo onwijs jalours is op onze shirts. Mooie slanke armsgaten, plooitjes overal waar je maar aan kan denken, zampa-tje, geniale knopen..

ah daar hebben we mr prak weer.. ik heb een te goede smaak kan ik ook vrij weinig aan doen.. maffeis komt qua kwaliteit gewoon niet in de buurt van mijn andere mtm shirts..    

en nog even.. jaloers? we zijn hier volgens mij om ervaringen uit te wisselen over verschillende merken..  erg flauw.. hoe oud ben jij?
Tribula

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #678 Gepost op: 15 september 2006 - 16:04:59
Citaat van: "mr_prak"
He Lex...  ik weet het niet hoor. Maar volgens mij hebben we te maken met iemand die zooooooooooooooooooo onwijs jalours is op onze shirts. Mooie slanke armsgaten, plooitjes overal waar je maar aan kan denken, zampa-tje, geniale knopen..

Hahahahaha,

Jaloers op jullie shirtjes.....

Hahahahaha

:lol:
This, madame, is Versailles.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #679 Gepost op: 15 september 2006 - 16:09:07
:lol: dan ben je een echte prak ja als je dat denkt..  :lol:

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #680 Gepost op: 15 september 2006 - 16:09:55
Citaat van: "ruby tuesday"

idd.. hij staart zich maar lekker dood die sloeber
Tribula

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #681 Gepost op: 15 september 2006 - 16:10:46

een rechste directe van onze carel  :wink:  .

Heb ze weleens bekeken bij Oger, maar ik word daar zeker niet warm van.

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #682 Gepost op: 15 september 2006 - 16:15:41

een rechste directe van onze carel  :wink:  .

Heb ze weleens bekeken bij Oger, maar ik word daar zeker niet warm van.

Mijn excuses richting de SF-leden, met uitzondering van 1 natuurlijk, voor deze uitspraak  :lol:

Ik las het ook in dat boekje.. william lobb zal er ook zijn om persoonlijk schoenen op te meten.
Tribula

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #683 Gepost op: 15 september 2006 - 20:08:56
Citaat van: "gusto napolitano"
Nog mensen bij de speciale weekend geweest of die dit weekend gaan.Morgen geloof ik Santoni schoenen inkleuren naar wens.

Ik wil zondag gaan, wil eens kijken naar een leuk paar Santoni's en dan rood laten patineren  :shock:. Weet je toevallig of het zondag gratis parkeren is (vorige keer op zondag twijfelde ik een beetje...).

Kom je ook kijken Gusto?

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #684 Gepost op: 15 september 2006 - 20:09:14

Ik wil zondag gaan, wil eens kijken naar een leuk paar Santoni's en dan rood laten patineren  :shock:. Weet je toevallig of het zondag gratis parkeren is (vorige keer op zondag twijfelde ik een beetje...).

Kom je ook kijken Gusto?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #685 Gepost op: 15 september 2006 - 20:11:41
Als er niets tussen komt gaan wij ook ben wel benieuwd wat voor model/modellen hij mee neemt om te kleuren en de prijs categorie.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #686 Gepost op: 15 september 2006 - 20:13:00
Als er niets tussen komt gaan wij ook ben wel benieuwd wat voor model/modellen hij mee neemt om te kleuren en de prijs categorie.

Ben ook benieuwd, al iets op het oog trouwens of kijk je wel of d'r iets leuks tussen zit?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #687 Gepost op: 15 september 2006 - 20:17:45
Ik kijk gewoon of er wat tussen zit heb pas nog nieuwe gekocht een paar mooie monkstrap met donkere neus en dan loopt die mooi gevlamd over model 6144 lijkt net of zij van hout zijn.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #688 Gepost op: 15 september 2006 - 20:28:06
Ik kijk gewoon of er wat tussen zit heb pas nog nieuwe gekocht een paar mooie monkstrap met donkere neus en dan loopt die mooi gevlamd over model 6144 lijkt net of zij van hout zijn.

Wil je eventueel wel een paar schoenen patineren en zoja in welke kleuren? Zit zelf nog een beetje te dubben (liefst donker rood en dan de neus lichtrood).

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #689 Gepost op: 15 september 2006 - 20:36:08
Ik zou het wel doen maar moet eerst zien of de modellen mij aanstaan die hij meeneemt.