Auteur Topic: Ogér  (1122987 keer gelezen)

Francobolli

• Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #630 Gepost op: 10 juli 2006 - 21:13:41
Vandaag staat een leuk artikel in het NRC (pagina 2, bijna bladvullend) over Oger.
implex sigilum veri

Aaron

• Gast
Oger - Deel III
Reactie #631 Gepost op: 14 juli 2006 - 23:40:44
Ik weet dat de sale eind juli eindigt, maar de 26ste ben ik een paar dagen in A'dam. Weet iemand of ze nog leuke jeans van Jacob Cohen hebben liggen?

Gianmarco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #632 Gepost op: 16 juli 2006 - 16:10:42
Citaat van: "Francobolli"
Vandaag staat een leuk artikel in het NRC (pagina 2, bijna bladvullend) over Oger.

Voor de digitale editite hoef je je tegenwoordig niet meer te registreren:

http://www.nrc.nl/digitaleeditie/20060710/public/pages/01002/articles/NRC-20060710-01002001.html

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #633 Gepost op: 16 juli 2006 - 16:36:55
Of even op de oger site kijken. Staat tegenwoordig iets als 'in de pers' staat het artikel ook (ingescanned)

Pim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #634 Gepost op: 16 juli 2006 - 16:40:31
Ik zal er niet snel meer heen, gaan. Ik ging een tijdje terug voor m'n eerste (maat)hemd daar heen en werd zó slecht geholpen, zo'n verkoper liet me zien wat allemaal mogelijk was etc en toen ging hij ineens iemand anders helpen, ik wist niet echt wat te toen en heb maar gewacht(kwartier of zo) en uiteindelijk niks gekocht en heb later bij NT een shirt gekocht ;). Ik zal er tenzij het nergens anders te koop is niks meer kopen, hoezé.

Huey

• Gast
Oger - Deel III
Reactie #635 Gepost op: 16 juli 2006 - 16:58:26
Citaat van: "Pim"
Ik zal er niet snel meer heen, gaan. Ik ging een tijdje terug voor m'n eerste (maat)hemd daar heen en werd zó slecht geholpen, zo'n verkoper liet me zien wat allemaal mogelijk was etc en toen ging hij ineens iemand anders helpen, ik wist niet echt wat te toen en heb maar gewacht(kwartier of zo) en uiteindelijk niks gekocht en heb later bij NT een shirt gekocht ;). Ik zal er tenzij het nergens anders te koop is niks meer kopen, hoezé.

Dat is wel slecht ja.

Maar (zonder dat dit op jou slaat), ik heb het idee dat de gemiddelde SFer véél meer service verwacht dan een gemiddelde klant van Oger.

Pim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #636 Gepost op: 16 juli 2006 - 17:01:27
Ze kunnen wel iets meer hun best doen lijkt me, ik voelde me ook totaal niet op m'n gemak daar.

Ik zie trouwens nu dat de laatste zin van m'n post helemaal verkeerd is opgesteld ;), het zal de warmte wel zijn  :roll:.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #637 Gepost op: 16 juli 2006 - 17:18:45
Citaat van: "Huey"

Dat is wel slecht ja.

Maar (zonder dat dit op jou slaat), ik heb het idee dat de gemiddelde SFer véél meer service verwacht dan een gemiddelde klant van Oger.
Idd Huey van de gemiddelde klant die er veel koopt.

Pim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #638 Gepost op: 16 juli 2006 - 18:39:28
Zal best dat ze mensen die méér kopen méér aandacht geven maar toch... Ik wil voor een voor mezelf een vrij respectabel bedrag betalen voor een shirt en verwacht dan goed voorgelicht te worden, ik kende toen sf ook nog niet dus dan moet je alle goede en foute dingen je wel even uitgelegd worden :P.

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #639 Gepost op: 16 juli 2006 - 20:42:37
Ik ga van de week nog even langs Oger R'dam... Weet iemand of hun nog Borrelli shirts in de sale hebben liggen?
Return to innocence...

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #640 Gepost op: 16 juli 2006 - 21:13:01
Citaat van: "TimMureau"
Ik ga van de week nog even langs Oger R'dam... Weet iemand of hun nog Borrelli shirts in de sale hebben liggen?
Weet niet welke maat jij draagt ik zag nog mt39 etc.

Huey

• Gast
Oger - Deel III
Reactie #641 Gepost op: 16 juli 2006 - 22:00:20
Zal best dat ze mensen die méér kopen méér aandacht geven maar toch... Ik wil voor een voor mezelf een vrij respectabel bedrag betalen voor een shirt en verwacht dan goed voorgelicht te worden, ik kende toen sf ook nog niet dus dan moet je alle goede en foute dingen je wel even uitgelegd worden :P.

Tuurlijk, je mag best service verwachten bij Oger. Maar ik heb vaak een beetje het gevoel dat de gemiddelde SFer denkt dat de rode loper uitgelegd moet worden omdat ze een keertje in de sale langskomen om het over handgestikte knoopsgaten te hebben...

Nogmaals, ik heb het niet over jou. Maar over het verwachtingspatroon van een SFer tegenover een gemiddelde klant.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #642 Gepost op: 16 juli 2006 - 22:15:53
Citaat van: "Huey"

Tuurlijk, je mag best service verwachten bij Oger. Maar ik heb vaak een beetje het gevoel dat de gemiddelde SFer denkt dat de rode loper uitgelegd moet worden omdat ze een keertje in de sale langskomen om het over handgestikte knoopsgaten te hebben...

Nogmaals, ik heb het niet over jou. Maar over het verwachtingspatroon van een SFer tegenover een gemiddelde klant.

Het ligt ook wel aan de winkel. Oger is veel meer een massabedrijf, en soms is het zó druk dat de verkopers het zelf ook amper kunnen bijhouden.

Als je meer persoonlijke aandacht wil kan je beter naar Sartoria gaan.  :D
This, madame, is Versailles.

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #643 Gepost op: 16 juli 2006 - 22:26:41
Citaat van: "Rogier"

Het ligt ook wel aan de winkel. Oger is veel meer een massabedrijf, en soms is het zó druk dat de verkopers het zelf ook amper kunnen bijhouden.

Als je meer persoonlijke aandacht wil kan je beter naar Sartoria gaan.  :D
Doordeweeks kan je er nog best terecht is mijn ervaring
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #644 Gepost op: 16 juli 2006 - 22:29:37
idd op de zondagen is het veel te druk althans in amsterdam.