Auteur Topic: Ogér  (1122978 keer gelezen)

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #660 Gepost op: 12 september 2006 - 23:07:06
Citaat van: "mr_prak"
Ik heb afgelopen week een maathemd van Maffeis laten aanmeten!!! Hier op het forum kon ik er weinig over vinden. Heeft er iemand ervaring mee??

Ik heb precies hetzelfde gedaan twee weken terug, dus ben ook in afwachting.. Was wel een gezellige sessie met wijn en zalm..
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #661 Gepost op: 13 september 2006 - 16:25:59
wat waren jullie kwijt als ik vragen mag?  want ik d8 dat bijv de mouwen ook machinaal aangezet worden en de knoopsgaten lijken ook machinaal..
Tribula

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #662 Gepost op: 13 september 2006 - 17:38:39
de rekening komt later... Ik verwacht redelijk hoog... Wel inclusief pochet :wink: .. En ik dacht inderdaad dat niet alles hand is, maar mouwinzet geloof ik wel
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #663 Gepost op: 13 september 2006 - 17:38:46
de rekening komt later... Ik verwacht redelijk hoog... Wel inclusief pochet :wink: .. En ik dacht inderdaad dat niet alles hand is, maar mouwinzet geloof ik wel

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #664 Gepost op: 13 september 2006 - 18:02:51
Citaat van: "Dhr. Lex P"

De rekening komt later? Je weet toch van te voren hoeveel je kwijt bent!
This, madame, is Versailles.

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #665 Gepost op: 13 september 2006 - 18:23:07
Citaat van: "Rogier"
Citaat van: "Dhr. Lex P"

De rekening komt later? Je weet toch van te voren hoeveel je kwijt bent!

that's oger   overrated dat Maffeis
Tribula

Looking to improve

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #666 Gepost op: 14 september 2006 - 09:28:02
Citaat van: "Carel"
overrated dat Maffeis

:?: Want?

Ik ben zelf erg tevreden over mijn Maffeis shirts. Liever een Maffeis dan een Borrelli voor mij. Dat heeft zowel met de (iets strakkere en beter 'fijn te regelen') pasvorm te maken als met het feit dat ik een paar Borrelli's heb waarvan de schoudernaden langzaam beginnen los te laten  :evil: . Daarvan nog geen last gehad bij Maffeis.

MtB
Waar zal ik nu eens niet op reageren...

JeeWee

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #667 Gepost op: 14 september 2006 - 09:37:49
Citaat van: "Looking to improve"
overrated dat Maffeis

Ik ben zelf erg tevreden over mijn Maffeis shirts. Liever een Maffeis dan een Borrelli voor mij. Dat heeft zowel met de (iets strakkere en beter 'fijn te regelen') pasvorm te maken als met het feit dat ik een paar Borrelli's heb waarvan de schoudernaden langzaam beginnen los te laten  :evil: . Daarvan nog geen last gehad bij Maffeis.

MtB

Niet te veel eten he  :wink:
leding maakt de man...

mr_prak

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #668 Gepost op: 14 september 2006 - 12:17:04
Ik vond de prijs nog wel mee vallen, verwacht iets van 250 euro. Knopen zitten er met de zampa op dus lijkt me niet machinaal. Ook de plooitjes op de mauwen vind ik een van de mooiste die ik ken.
En.. niet te vergeten!! Maffeis werkt niet met passhirts, maar je lichaam wordt met een meetlint netjes gemeten!!

Ik bedacht me later wel dat mijn polsen niet zijn gemeten...
Hoe was dat bij jou Lex??

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanitŕ - modern tailors
Oger - Deel III
Reactie #669 Gepost op: 14 september 2006 - 12:22:01
Ik vond de prijs nog wel mee vallen, verwacht iets van 250 euro. Knopen zitten er met de zampa op dus lijkt me niet machinaal. Ook de plooitjes op de mauwen vind ik een van de mooiste die ik ken.
En.. niet te vergeten!! Maffeis werkt niet met passhirts, maar je lichaam wordt met een meetlint netjes gemeten!!

Toch is er niet zoveel voordeel met alleen meten hoor. Tis metname lastiger voor de maatnemers. M.a.w. er kan meer fout gaan omdat het moeilijker is een beeld te vormen dan met een passhirt.

Overigens mauwen doen katten :wink:
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanitŕ - modern tailors

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #670 Gepost op: 14 september 2006 - 13:14:48

De prijs is inderdaad rond dat bedrag.. Maar ik heb wel wat extra dingen genomen als napo Manchetten en een pochette. Mijn polsen zijn wel gemeten overigens, met de vraag of ik eventueel horloges draag. Dus heel netjes. En ik verwacht geen echte meetfouten, Alles is twee keer gemeten voor de zekerheid, en direct op het formulier ingevuld.. Positieve ervaring dus wel (al kan dat ook door de gratis wijn komen :wink: )

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #671 Gepost op: 14 september 2006 - 20:57:21
Citaat van: "Looking to improve"
overrated dat Maffeis

MtB

Ik heb er 2 mtm shirts van.. 2x 265 euro.. [de goedkopere werd verteld]  1x dubbele manchet  1x normale manchet  alles machinaal.. boord krult en houdt niet goed zijn vorm..   voor 265 heb je een shirt dat 10x beter kwalitatief en met veel handdetails gemaakt is   barba ligt toch ook rond deze prijs?     plooitjes op de schouders tja.. ziet er mooi uit maar is volgens mij niet zo speciaal en verw8 je toch wel voor dat geld   voor mij geen maffeis meer
Tribula

Huey

• Gast
Oger - Deel III
Reactie #672 Gepost op: 14 september 2006 - 22:51:34
Barba is goedkoper.

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #673 Gepost op: 14 september 2006 - 22:54:55
Citaat van: "Huey"
Barba is goedkoper.

nog mooier
Tribula

mr_prak

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #674 Gepost op: 15 september 2006 - 14:13:38
He Lex...  ik weet het niet hoor. Maar volgens mij hebben we te maken met iemand die zooooooooooooooooooo onwijs jalours is op onze shirts. Mooie slanke armsgaten, plooitjes overal waar je maar aan kan denken, zampa-tje, geniale knopen..