Ik heb afgelopen week een maathemd van Maffeis laten aanmeten!!! Hier op het forum kon ik er weinig over vinden. Heeft er iemand ervaring mee??
de rekening komt later... Ik verwacht redelijk hoog... Wel inclusief pochet .. En ik dacht inderdaad dat niet alles hand is, maar mouwinzet geloof ik wel
Citaat van: "Dhr. Lex P"de rekening komt later... Ik verwacht redelijk hoog... Wel inclusief pochet .. En ik dacht inderdaad dat niet alles hand is, maar mouwinzet geloof ik welDe rekening komt later? Je weet toch van te voren hoeveel je kwijt bent!
overrated dat Maffeis
Citaat van: "Carel"overrated dat Maffeis : Want?Ik ben zelf erg tevreden over mijn Maffeis shirts. Liever een Maffeis dan een Borrelli voor mij. Dat heeft zowel met de (iets strakkere en beter 'fijn te regelen') pasvorm te maken als met het feit dat ik een paar Borrelli's heb waarvan de schoudernaden langzaam beginnen los te laten . Daarvan nog geen last gehad bij Maffeis.MtB
Ik vond de prijs nog wel mee vallen, verwacht iets van 250 euro. Knopen zitten er met de zampa op dus lijkt me niet machinaal. Ook de plooitjes op de mauwen vind ik een van de mooiste die ik ken. En.. niet te vergeten!! Maffeis werkt niet met passhirts, maar je lichaam wordt met een meetlint netjes gemeten!!Ik bedacht me later wel dat mijn polsen niet zijn gemeten... Hoe was dat bij jou Lex??
Ik bedacht me later wel dat mijn polsen niet zijn gemeten... Hoe was dat bij jou Lex??
Barba is goedkoper.