Auteur Topic: Ogér  (1122977 keer gelezen)

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #690 Gepost op: 15 september 2006 - 20:37:50
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik zou het wel doen maar moet eerst zien of de modellen mij aanstaan die hij meeneemt.

Zal je d'r nog extra voor moeten betalen of is het een extratje? :)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #691 Gepost op: 15 september 2006 - 20:41:44
Dat zal tochwel niet Vortex :lol:  neem aan dat het bij de prijs is inbegrepen.

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #692 Gepost op: 16 september 2006 - 13:37:41
hehe leuke discussie over die maffeis hemden. Maar sorry guys, ik had geen laptop bij me toen ik deze impuls aankoop deed, en kon jullie niks vragen. Ik had gewoon een hemd nodig, en niks pastte, bij verschillende winkels niet. Misschien een beetje naïef volgens sommigen. Maar relax, het wordt mijn shirt, en als het echt zo slecht is voor die prijs, is het ook mijn probleem. Jammer van het geld, maar hé, dat moet toch rollen...
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Jip

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
santoni
Reactie #693 Gepost op: 16 september 2006 - 17:34:56
vandaag (zaterdag) is de eerste dag van het weekend waar Andrea Santoni zelf komt kleuren alweer bijna voorbij... het was weer een succes, we hebben voor de zondag nog maar 4 paar over... maar ja het was te verwchten. Het probleem is dat hij er simpel weg niet zoveel kan kleuren in 1 weekend, hij is er gemm. toch een uur/ anderhalf mee bezig. dit jaar hadden we voor het eerst riemen erbij.. die waren echt om 12 uur al op....  :(

wel weer vele mooie kunstwerken gezien, van olijf groene tot en met mooie zwart antique's met een bordeaux/aubergine ondergloed....

voor mensen die nog een paar willen heb ik maar een advies.. bel even welke maten er nog zijn, volgens mij nog wel coulante zoals 8 etc. en ben er vroeg bij!

we hadden de ''klassieke gesp'' en de boot (6313?)

maar 't was echt gaaf...

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #694 Gepost op: 16 september 2006 - 17:39:10
Dat is niet zo mooi Jip dat er nog maar 4 paar over zijn  :cry: Wilde morgen even op bezoek komen voor een paar te laten kleuren maar ga nu wel even twijfelen.

Wat voor'n modellen waren het eigenlijk?

Jip

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #695 Gepost op: 16 september 2006 - 17:41:15
de klassiek gesp. boot is reeds uitverkocht... bel dan even naar de winkel... ik zit reeds thuis... :oops:

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #696 Gepost op: 16 september 2006 - 17:58:52
Aaaaij, net met Friso gesproken en gevraagd of er nog iets moois voor me tussen zat. Helaas hadden ze nog maar 3 paar in maat 8,5 :( Prijzen waren vanaf zo'n 590 euro maar geen Fato a Mano... Begreep dat er morgen ook de damloop is en dat het erg druk is in de stad, denk dat ik morgen maar thuis blijf ;)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #697 Gepost op: 16 september 2006 - 18:10:06
Daar heb je pech Vortex en dan ook nog een Dam loop morgen.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #698 Gepost op: 16 september 2006 - 18:37:00
Citaat van: "Vortex"
Aaaaij, net met Friso gesproken en gevraagd of er nog iets moois voor me tussen zat. Helaas hadden ze nog maar 3 paar in maat 8,5 :( Prijzen waren vanaf zo'n 590 euro maar geen Fato a Mano... Begreep dat er morgen ook de damloop is en dat het erg druk is in de stad, denk dat ik morgen maar thuis blijf ;)

Vanaf 590e? Dat vind ik buitensporig duur eerlijk gezegd.  :shock:
This, madame, is Versailles.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #699 Gepost op: 16 september 2006 - 18:43:14
Er zitten tegenwoordig dure tussen bij santoni.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #700 Gepost op: 16 september 2006 - 18:54:21

Jawel, maar het waren standaard leesten en geen Goodyear fate a mano. Dan vraag ik me af hoe snel de prijs dan richting de 700e gaat, aangezien je bij de meeste dingen waarbij geldt dat het "vanaf" is, flink moet bijdokken om iets leuks te krijgen. Net als met pakken bijvoorbeeld.

Iedereen moet het zelf maar weten, maar ik koop dan liever een Goodyear fate a mano bij Sir Max, waar je voor 590e al een hele mooie schoen hebt.
This, madame, is Versailles.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #701 Gepost op: 16 september 2006 - 19:04:38
Citaat van: "Rogier"
Iedereen moet het zelf maar weten, maar ik koop dan liever een Goodyear fate a mano bij Sir Max, waar je voor 590e al een hele mooie schoen hebt.

Klopt, had zelf ook die prijs niet verwacht en schrok wel een beetje! Toch maar op zoek naar andere schoenen want 590 voor een blake rapid gaat mij iets te ver.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #702 Gepost op: 16 september 2006 - 21:02:57
Citaat van: "Rogier"

Jawel, maar het waren stadaard leesten en geen Goodyear fate a mano. Dan vraag ik me af hoe snel de prijs dan richting de 700e gaat, aangezien je bij de meeste dingen waarbij geldt dat het "vanaf" is, flink moet bijdokken om iets leuks te krijgen. Net als met pakken bijvoorbeeld.

Ben wel benieuwd wat de nieuwe modellen zijn bij Sir Max.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #703 Gepost op: 16 september 2006 - 21:05:37
Daar heb je pech Vortex en dan ook nog een Dam loop morgen.

Shirtmakers loopt ook mee  \:D/
Quotidie potest esse ultimo die

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #704 Gepost op: 16 september 2006 - 21:08:14
Jij zelf zeker :D