Auteur Topic: Ogér  (1122967 keer gelezen)

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #600 Gepost op: 03 juni 2006 - 19:44:00
Citaat van: "Vortex"

Citaat van: "f430"
Ik zag hem ook, precies in mijn maat. Wel 1000e dus maar overgeslagen, mijn pa wilde ze hebben maar ze pasten helaas net niet.

Ik wou dat ik zo'n pa had, al helemaal als hij ook nog dezelfde maat heeft!

Nee dat niet, hij heeft maat 7.5 en ik heb 7. Is wel geinig trouwens, je pa eens meenemen in de 'shops'  :lol:

Aaron

• Gast
Oger - Deel II
Reactie #601 Gepost op: 03 juni 2006 - 21:52:09
Heeft Oger ook goodyear a mano's zonder opanca?

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #602 Gepost op: 03 juni 2006 - 21:59:21
Citaat van: "thmeky"

Jep, maar daarvoor kun je ook bij Tijssen terecht!

Aaron

• Gast
Oger - Deel II
Reactie #603 Gepost op: 03 juni 2006 - 22:21:31
Citaat van: "Vortex"

Jep, maar daarvoor kun je ook bij Tijssen terecht!

Relaxt :) . Hoeveel procent korting hebben respectievelijk Oger en Tijssen eigenlijk op Santoni? Kun je mij ook vertellen wat voor een merken Tijssen heeft voor hun maatshirts? Orian doet voor/volgens T&C geen schouderplooitjes en parelmoer op stift, en Borrelli doet mij gevoelsmatig niet zo veel.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #604 Gepost op: 03 juni 2006 - 22:23:38
Oger vanaf 350,- euro volgens mij ofzo.. maar daar hebben ze van die Per Oger modellen die al op +/-500 staan ofzo..

Jason

• Gast
Oger - Deel II
Reactie #605 Gepost op: 03 juni 2006 - 22:27:09
Als Orian de dfs shirts maakt is het toch raar dat ze daar wel plooitjes bij maken maar bij maatwerk niet..

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #606 Gepost op: 03 juni 2006 - 22:39:16
Citaat van: "Jason"
Als Orian de dfs shirts maakt is het toch raar dat ze daar wel plooitjes bij maken maar bij maatwerk niet..

Snap daar ook niks van, ik heb namelijk een RTW Orian hemd waar veel handwerk inzit (dus ook plooitjes). Toen ik navraag deed bij T&C zei men dat dit niet mogelijk was bij maatwerk...

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #607 Gepost op: 03 juni 2006 - 22:45:24
Relaxt :) . Hoeveel procent korting hebben respectievelijk Oger en Tijssen eigenlijk op Santoni? Kun je mij ook vertellen wat voor een merken Tijssen heeft voor hun maatshirts? Orian doet voor/volgens T&C geen schouderplooitjes en parelmoer op stift, en Borrelli doet mij gevoelsmatig niet zo veel.

Tijssen heeft nu nog niks in de aanbieding gegooid, maar bij de uitverkoop kan je behoorlijke korting krijgen op de schoenen hoor. Maar zorg dat je er vroeg bij bent want de mooie modellen vliegen er (terecht) de winkel uit. Zo heb ik ook een prachtig paar Santoni's gekocht (fatto a mano) met lekkere korting. Ze hebben in ieder geval hele mooie modellen staan en de prijzen zijn ook nog heel goed als je ze vergelijkt met oger.

Tijssen voert Borrelli en Emmanuelle Berg hemdem op maat. Ik weet niet wat je precies in een maathemd zoekt maar ik vind beide merken goede hemden leveren. Ze verschillen behoorlijk veel van elkaar maar ik kan toch beide hemden waarderen. Ik ga binnenkort een mooie Borrelli daar op maat laten maken, ben namelijk wel overtuigd dat ze m'n wensen kunnen overbrengen naar het hemd.

Btw: Als je bij T&C al veel mooie spulletjes kunt vinden zul je bij Tijssen je ogen uit kijken  :shock:

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Oger - Deel III
Reactie #608 Gepost op: 05 juni 2006 - 10:44:00
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Oger - Deel II
Reactie #609 Gepost op: 05 juni 2006 - 10:44:19
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #610 Gepost op: 10 juni 2006 - 20:47:45
We zijn er vanmiddag nog even binnen geweest genoeg schoenen in de sale.Ook overhemden broeken en pakken genoeg.

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #611 Gepost op: 10 juni 2006 - 21:20:39
Ben je bij R'dam of bij A'dam geweest?? Of Den Haag kan ook nog natuurlijk.
Return to innocence...

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #612 Gepost op: 10 juni 2006 - 21:22:07
Oh sorry we waren in amsterdam :D  voor schoenen is dat wel de plek.

Jason

• Gast
Oger - Deel III
Reactie #613 Gepost op: 28 juni 2006 - 22:42:48
Hoeveel kost een dfs pak in de sale? Ik moet het snel weten, morgen ga ik een pak kopen voor de examenuitreiking morgenavond.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel III
Reactie #614 Gepost op: 28 juni 2006 - 22:45:18
Volgens mij rond de 500 euro daar krijg je nog 10% extra korting over.