Vandaag trouwens de Limited Presale zomer 2006 special in de bus. 1 Lorenzini voor 200, 2 voor 300 (net als Borrelli, Isaia en Attolini). Ik heb al 5 jaar geen Lorenzini meer gekocht. Wat doen die normaal? Lijkt me geen goede deal, een tientje korting op 1 hemd. Voorheen viel Lorenzini in de sale in de klasse onder Borrelli etc., 1 voor 150 en voor 250 EUR. Lijkt me reeler. Lorenzini is toch nauwelijks handwerk (of volledig machinaal)? En de mouwen zijn te lang, is mijn ervaring.
Mwah. 2 shirts van Finamore voor 250,- vind ik een hele mooi aanbieding. Als daar dan ook nog eens 10% van af gaat betaal je dus 225,- voor 2 topshirts. Een prachtige kans om weer wat moois binnen te halen.
Hoeveel moet je eigenlijk betalen bij Oger voor het tailleren van een jasje?
Citaat van: "Rogier"Hoeveel moet je eigenlijk betalen bij Oger voor het tailleren van een jasje?Bedoel je als je een niet daar gekocht jasje daar brengt.
Dat zou ik niet weten heb nog nooit wat extra betaald ook in de sale niet.
Ik heb wel eens gezien dat er iemand was die extra moest betalen in de sale.Misschien was dat extra werk eraan.
Citaat van: "gusto napolitano"Ik heb wel eens gezien dat er iemand was die extra moest betalen in de sale.Misschien was dat extra werk eraan.Op die kaart waarmee je -10% extra krijgt, staat dat vermaakkosten tijdens de (pre)sale worden doorberekend.
jaques is failliet