Vandaag naar twee klanten in Breda dus ik dacht laat ik eens langs de Suit Supply Tilburg gaan. Was niet heel druk. Even naar dat pak gekeken en tot de conclusie gekomen dat dat inderdaad niet voor mijn figuur gesneden is. Verkoper weer me op two ply shirts. Volgens mij is dat meer zon marketing kreet want bij de meeste zaken is alleen de lengte draad two ply en de breedte niet heb ik me laten vertellen door een collega ondernemer die maatshirts verkoopt.
Toch maar een aangedaan, ben recentelijk weer wat afgevallen en een maatje 40 paste me nu perfect. Mouw kan nog 1 cm vanaf maar verder om de taille perfect. Begin nu ook wel door te hebben dat dit toch echt wel relaxter is dan alleen via Ebay dingen kopen en hopen dat het past. Mis nog de kennis om echt product kritische vragen te stellen maar dat komt in de toekomst nog wel. Vond de schoenen daar ook wel mooi, weet alleen niet waar die gemaakt worden, vergeten te vragen.
Uiteindelijk weggelopen met een rode suede riem, de leren portfolio bag en een hemd. Hemd is dus two ply en een erg leuke motief en zeer zacht zittende stof. Had ik inderdaad nooit gekozen als ik het alleen online gezien had. Ik leer het nog wel eens

Blauwe lijn glanst iets in natuurlijk licht vond hem direct mooi. Dan koop ik het vaak altijd.