Auteur Topic: [Shirts] SuitSupply  (531554 keer gelezen)

badje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] SuitSupply
Reactie #1035 Gepost op: 16 augustus 2013 - 14:46:17
Bij een wat meer casual shirt is zo'n boord eigenlijk ook niet mooi. Daar moeten punten aan zitten.

Wailer

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1036 Gepost op: 28 augustus 2013 - 12:21:58
Overigens afgelopen week bij de SuSu Roermond outlet nog een shirtje gescoord. Gewoon prima, standaard, lekker! slechts €29,-

Maar wat een personeel daar zeg! zijn die mensen niet goed genoeg bevonden voor de normale winkels en is dit het afvoerputje ofzo? En als ze hier niet presteren dat ze dan echt op straat worden gezet

Overigens heel even in de etalage gekeken bij Church's.. net onaardig. Is dat wat Church's?

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #1037 Gepost op: 28 augustus 2013 - 12:29:43

Wat grove(re) modellen op vaak smalle leesten in behoorlijk stug leer is mijn ervaring, verder niks mis mee hoor.  :wink:
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1038 Gepost op: 28 augustus 2013 - 12:49:36
Overigens afgelopen week bij de SuSu Roermond outlet nog een shirtje gescoord. Gewoon prima, standaard, lekker! slechts €29,-

Maar wat een personeel daar zeg! zijn die mensen niet goed genoeg bevonden voor de normale winkels en is dit het afvoerputje ofzo? En als ze hier niet presteren dat ze dan echt op straat worden gezet

Overigens heel even in de etalage gekeken bij Church's.. net onaardig. Is dat wat Church's?

Precies daar loopt wat volk rond. Een met een enorme eigendunk en de rest is ook niet soeps. Ik zie daar maar weinige medewerkers die echt fijn zijn.
Laatst bewerkt op: 28 augustus 2013 - 12:55:00 door Jeroenvriend35

Golden

• Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1039 Gepost op: 24 september 2013 - 12:29:31
Ben ook geen fan van het personeel daar... Je hebt er soms eens een aardige tussen zitten, maar de meesten zijn echt niet helemaal goed. Zonde, eigenlijk.  :thumbsdown:

Leonardus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1040 Gepost op: 24 september 2013 - 17:10:05
Die shirts á €29 daar zijn echt alleen maar gele of paarse linnen shirts... Althans dat is mijn ervaring.

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1041 Gepost op: 24 september 2013 - 19:05:27
De oudere heer die daar werkt heeft mij verschillende keer goed geholpen, ben er zeker over te spreken. De bedrijfsleider (volgens mij heet 'ie Michael), is ook zeer vriendelijk. De andere werknemers kan ik niks over zeggen uit eigen ervaring.

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1042 Gepost op: 24 september 2013 - 19:44:02
Suitsupply den haag de bedrijfsleidster <3

Wailer

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1043 Gepost op: 25 september 2013 - 14:52:44
Die shirts á €29 daar zijn echt alleen maar gele of paarse linnen shirts... Althans dat is mijn ervaring.

Ik trof het dus met een lichtblauw streepje.

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1044 Gepost op: 25 september 2013 - 18:10:17
Haha. Ja, die is gezellig hè? ;-)

jerrald

• Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1045 Gepost op: 30 september 2013 - 16:30:51
Ben ook geen fan van het personeel daar... Je hebt er soms eens een aardige tussen zitten, maar de meesten zijn echt niet helemaal goed. Zonde, eigenlijk.  :thumbsdown:
Tot nu toe ook alleen maar goede ervaringen gehad. Tijdje terug nog een pantalon gekocht erg goed geholpen! Dus ik deel deze klachten niet. Het enige is dat af en toe het advies wat tegen valt maar het is natuurlijk nog altijd een merk gericht op de massa.

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1046 Gepost op: 21 oktober 2013 - 20:36:11
Vandaag verblijd met een voucher om een shirt van Susu te kunnen kopen. Doordat er een aantal problemen waren met een aantal bestellingen van mij willen ze het daarmee goedmaken.

Erg goed opgelost en ik ben er blij mee!

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1047 Gepost op: 22 oktober 2013 - 16:36:06
Dat is mooi en goed opgelost; een tevreden klant is tenslotte vaak een terugkerende klant.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

jort

• Gebruiker
  • Nederlandse Dandy met Italiaanse roots
    • Bekijk profiel
    • Reblog
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1048 Gepost op: 22 oktober 2013 - 17:03:12

korte benen, lange nek, klein beetje bal ogen, maar wel verstand van zaken

Pan Am

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1049 Gepost op: 29 oktober 2013 - 21:53:16
Is dat die Engels sprekende dame? Van de week voor het eerst bij de SuSu in Den Haag geweest, nadat ik het na mijn eerste ervaring met SuSu in Leiden eigenlijk nooit meer een kans had gegeven. Wat een verademing is deze zaak t.o.v. de SuSu in het Leidse zeg. Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen, zelfs na sluitingstijd.
“If we worked on the assumption that what is accepted as true really is true, then there would be little hope for advance”