Auteur Topic: [Shirts] SuitSupply  (531546 keer gelezen)

jort

• Gebruiker
  • Nederlandse Dandy met Italiaanse roots
    • Bekijk profiel
    • Reblog
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1050 Gepost op: 30 oktober 2013 - 09:57:46
Nee u bedoeld dat korte griekse meisje? met donker haar en een vrij troebele huid, oeh ik begrijp dat ik niet goed over kom met mijn kennis over de personeelsleden van SUSU.

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1051 Gepost op: 01 november 2013 - 15:59:25
zelfs na sluitingstijd.

:)

Ik heb tot nu toe alleen Suitsupply Rotterdam en Schiphol bezocht. Bevalt goed en op een of andere manier laagdrempeliger dan bijv. Oger (niet alleen door de prijzen en merken) als je voor het eerst op zoek gaat naar een pak. Althans zo heb ik het ervaren. Ik vind alleen de vermaakkosten die ze apart rekenen redelijk hoog vergeleken met mijn kleermaker om de hoek. Zeker omdat je al een shirt bij ze koopt. Al met al een fijne winkel Suitsupply. Marketing en integratie op het web is erg sterk van ze.
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Martijn

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1052 Gepost op: 08 november 2013 - 09:38:42
Wil binnenkort wat nieuwe hemden laten maken. Zou het liefst naar susu gaan gezien de relatief lage prijzen. Nou meen ik hier gelezen te hebben dat ze werken met passhirts. Ik heb nogal extreme maten, dus ik vraag me af of aan de hand hiervan goede resultaten te behalen zijn.

Ik neem aan dat de passhirts gewoon confectiematen hebben? Als ik de product dimensions van het kleinste shirt van susu vergelijk met de maathemden die ik al heb, dan zou er in ieder geval al minstens 10cm van de borstomtrek af moeten.. Raakt het shirt niet hopeloos uit balans als je zulke grote veranderingen aanbrengt in het patroon?

ML

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1053 Gepost op: 08 november 2013 - 09:42:11
Anders bel je ze ff?
I am free of all prejudice. I hate everyone equally.

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.

Winnaar SF-voetbalpoule 2016 en nog een paar keer, ben de tel kwijt.

Martijn

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1054 Gepost op: 08 november 2013 - 09:52:03
Goed plan. Volgens mij zei Broekveld toen ik een soortgelijke vraag had over pakken dat ze hem niet verder konden helpen vanwege dat probleem (uit balans raken door te grote veranderingen in het patroon). Ondertussen heb ik wel een jasje laten maken bij Oger die toch vrij goed past op basis van een pasjasje, dus misschien is er toch hoop. Zal ze binnenkort even bellen en de bevindingen delen hier.

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1055 Gepost op: 08 november 2013 - 10:00:37
Wil binnenkort wat nieuwe hemden laten maken. Zou het liefst naar susu gaan gezien de relatief lage prijzen. Nou meen ik hier gelezen te hebben dat ze werken met passhirts. Ik heb nogal extreme maten, dus ik vraag me af of aan de hand hiervan goede resultaten te behalen zijn.

Ik neem aan dat de passhirts gewoon confectiematen hebben? Als ik de product dimensions van het kleinste shirt van susu vergelijk met de maathemden die ik al heb, dan zou er in ieder geval al minstens 10cm van de borstomtrek af moeten.. Raakt het shirt niet hopeloos uit balans als je zulke grote veranderingen aanbrengt in het patroon?

Martijn, als je al maatshirts hebt die goed passen, en je hebt zulke extreme maten is het dan niet wat om een shirt bij Luxire te laten maken?

Martijn

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1056 Gepost op: 08 november 2013 - 10:05:12
Heb er al wel over nagedacht, maar ik denk dat ik nog te weinig ervaring heb om dat tot een goed einde te brengen. Ik heb namelijk op het moment 3 maatshirts van dezelfde toko, maar ik vraag me af of het niet beter kan. Eerst nog even bij één van de usual suspects van SF langs om wat te laten maken dus. Dan luxire maar eens proberen. (: Wel dank voor de tip.

Als SuSu aangeeft dat het lastig gaat worden dan leg ik wel een paar tientjes extra neer en ga ik naar Den Haag.

Grindpad

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1057 Gepost op: 02 december 2013 - 17:44:48
Weet iemand hoeveel mouwlengte je erbij krijgt als je een 39 - 7 neemt i.p.v. een 39?
Vroeger was ik 41 met kloppende standaard mouwlengte maar mijn nekje past inmiddels in een 39.
Helaas is mijn Suit Upp 39 net 2 centimeter te kort aan mouwlengte, maar net geen 3.
Laatst bewerkt op: 02 december 2013 - 17:49:14 door Grindpad

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1058 Gepost op: 02 december 2013 - 17:51:31
De afmetingen staan op hun site, toch?

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1059 Gepost op: 02 december 2013 - 17:54:35
gewoon passen.
Be yourself no matter what they say

Grindpad

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1060 Gepost op: 02 december 2013 - 18:09:29

MK

• Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1061 Gepost op: 11 december 2013 - 21:03:17
Heren,

Vorige week mijn eerste twee SF-verantwoorde shirts laten aanmeten. Met mijn ongewone lichaamsbouw (1.77m, 54kg, 35/36) kom ik snel op mtm uit aangezien de kleermakerskosten anders snel de pas uit reizen. Eerst bij SuSu een 37 gepast maar daar kon ik twee keer.. Nu twee mtm shirts laten maken. Een lichtblauw shirt met een niet al te opvallende visgraag en een effen witte versie. Beiden zijn uitgevoerd met een widespread board en een enkel manchet met één knoopje en een ‘rond hoekje’. De witte met witte, platte knoopjes en de blauwe met platte, parelmoer knoopjes.

Als deze goed bevallen wil ik graag twee wat minder formele shirts laten maken. Ik denk aan de volgende stoffen:
Deze: wellicht ietwat donkerder blauw.
En deze.

Begin januari zouden de shirts binnen moeten komen, ik zal tegen die tijd wat foto's posten!

Groeten,
Maurice

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1062 Gepost op: 11 december 2013 - 21:12:51
Wat doen ze de pan uit?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1063 Gepost op: 11 december 2013 - 21:19:07
De pas uit reizen. Dat doen ze.

Veel plezier met je ongetwijfeld goed passende shirts, MK. ;)

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1064 Gepost op: 11 december 2013 - 21:25:03
meer vet.
live and let die