Auteur Topic: [Shirts] SuitSupply  (531552 keer gelezen)

NielsK

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] SuitSupply
Reactie #990 Gepost op: 29 mei 2013 - 23:07:24
Keurig Beginneling, duidelijk zo :lol:

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Reactie #991 Gepost op: 30 mei 2013 - 00:12:19
Morgen volgt een tweede poging. De vrouw zat te lezen die wordt lijp als ik ineens overal licht ga maken sorry.
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

hjetten

• Bekijk profiel
Reactie #992 Gepost op: 30 mei 2013 - 00:42:55
Wel te merken wie er de broek aan heeft in huis  :-D

koenbro

• Bekijk profiel
Reactie #993 Gepost op: 30 mei 2013 - 12:08:26
Luxere is Asoni en komt uit Portugal. Andere lijn één of andere "sweatshop" in Azië (China/Vietnam/Thailand oid). Zal vast wel iemand weten.
Is dit dan niet de partij van www.asoni.ch ?

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #994 Gepost op: 30 mei 2013 - 13:17:09
Hell yeah, maybe toch Zwitserland dan, confused met al die wat, waar locaties. Ignore de post dan maar ;)

koenbro

• Bekijk profiel
Reactie #995 Gepost op: 30 mei 2013 - 13:55:34
Hell yeah, maybe toch Zwitserland dan, confused met al die wat, waar locaties. Ignore de post dan maar ;)
Het zou zelfs kunnen dat die ''goedkopere'' lijn ook uit die regio komt. Dit zou dan Hubscher moeten zijn.

lauw

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #996 Gepost op: 01 juni 2013 - 14:20:22
Vandaag naar twee klanten in Breda dus ik dacht laat ik eens langs de Suit Supply Tilburg gaan. Was niet heel druk. Even naar dat pak gekeken en tot de conclusie gekomen dat dat inderdaad niet voor mijn figuur gesneden is. Verkoper weer me op two ply shirts. Volgens mij is dat meer zon marketing kreet want bij de meeste zaken is alleen de lengte draad two ply en de breedte niet heb ik me laten vertellen door een collega ondernemer die maatshirts verkoopt.
Toch maar een aangedaan, ben recentelijk weer wat afgevallen en een maatje 40 paste me nu perfect. Mouw kan nog 1 cm vanaf maar verder om de taille perfect. Begin nu ook wel door te hebben dat dit toch echt wel relaxter is dan alleen via Ebay dingen kopen en hopen dat het past. Mis nog de kennis om echt product kritische vragen te stellen maar dat komt in de toekomst nog wel. Vond de schoenen daar ook wel mooi, weet alleen niet waar die gemaakt worden, vergeten te vragen.

Uiteindelijk weggelopen met een rode suede riem, de leren portfolio bag en een hemd. Hemd is dus two ply en een erg leuke motief en zeer zacht zittende stof. Had ik inderdaad nooit gekozen als ik het alleen online gezien had. Ik leer het nog wel eens :) Blauwe lijn glanst iets in natuurlijk licht vond hem direct mooi. Dan koop ik het vaak altijd.

Waarom vond je het pak niet geschikt voor je figuur? La Spalla is zeer zeker niet zo strak gesneden als enkele andere fits en de sluitknoop een stukje lager maakt het pak meer een klassieker. Als ik naar je geposte foto's kijk zou het volgens mij best kunnen werken, enige is misschien de lengte van het jasje. Het jasje heeft een normale lengte, maar met de huidige trend van steeds korter wordende jasjes kan het wat langer overkomen :)

mint

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #997 Gepost op: 03 juni 2013 - 12:07:30
Ik wil een basis collectie starten om op voort te bouwen en om te beginnen lijkt het verstandig om als eerst een aantal witte en lichtblauwe shirtjes aanschaffen. Kan ik dan het best bij de suit supply terecht of wellicht ergens anders, aangezien 79,-'+ toch best prijzig is als het gaat om het kopen van meerdere shirts tegelijk. Elk advies is welkom!

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #998 Gepost op: 03 juni 2013 - 12:14:13
79 is de ondergrens en SuSu maakt prima shirtjes.
live and let die

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #999 Gepost op: 03 juni 2013 - 12:29:56
79 prijzig?

Pauper..... :twisted:

mint

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1000 Gepost op: 03 juni 2013 - 12:47:26
student  :evil:

Emilio

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #1001 Gepost op: 03 juni 2013 - 12:53:45
Serieus antwoord: ik zou eerst 1 shirt kopen. Red of SuSu om te kijken of je het wat vind, dat een paar weken dragen kijken of de fit en kwaliteit je aan staat en dan weer eens verder kijken..

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1002 Gepost op: 03 juni 2013 - 12:55:47
susu heeft prima shirts mint
door de ogen van emilio, die heeft dan zeker geld zat, dan maar een pauper 79,- maar is serieus geld zeker als je meerdere shirts tegelijk wilt kopen

edit: emilio heeft inmiddels een wat meer zinnige, serieuze reactie gegeven  :mrgreen:
Laatst bewerkt op: 03 juni 2013 - 12:57:37 door carpe diem
Be yourself no matter what they say

NielsK

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1003 Gepost op: 03 juni 2013 - 12:57:54
Ik wil een basis collectie starten om op voort te bouwen en om te beginnen lijkt het verstandig om als eerst een aantal witte en lichtblauwe shirtjes aanschaffen. Kan ik dan het best bij de suit supply terecht of wellicht ergens anders, aangezien 79,-'+ toch best prijzig is als het gaat om het kopen van meerdere shirts tegelijk. Elk advies is welkom!
Kijk eens in de presale bij Oger. Twee shirts van the red of gherardi voor 135

Emilio

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #1004 Gepost op: 03 juni 2013 - 13:01:36
Als je in het bestand staat :wink: anders 2 voor 150.