Gezien het mijn SuitSupply overhemden betreft wil ik het hier graag vragen.
Na mijn CTTB ervaring en het achteraf laten innemen van het rugpand door middel van coup naden (mocht ik dit goed zeggen) was ik nog altijd niet tevreden met de pasvorm van de hemden. In plaats van weer op en neer naar Amsterdam te rijden ben ik nu in 's-Hertogenbosch gegaan. Voor mij verreweg het dichtste bij (leuke woordspeling). De kleermaker nam gelijk mijn (extra meegenomen) overhemd in. Niets werd afgespeld en de beste man deed het op het oog. Best, zo dacht ik.
Uiteraard, nou ja naar mijn verwachting, sloot het hemd daarna niet meer op de onderste twee knopen. Dit werd overigens gelijk weer even door hem verholpen en warempel het overhemd zit prachtig! Zeker in vergelijking met het hemd dat ik aan had toen ik de winkel in kwam lopen.
Helaas zag ik bij aankomst thuis en nadere inspectie dat het rugpand wel érg smal is geworden. Zie bijgevoegde foto's. De blauwe is die betreffende dag ingenomen. Het is van 21 cm naar een krappe 18 gegaan. Voorheen was het nog eens 2 cm (aan beide kanten? Dat weet ik niet meer) ingenomen. Jullie krijgen een idee hoeveel te groot de hemden waren.
Nu zit ik zelf met de vraag wat ik met de overhemden moet doen. Ik kan mezelf niet zien van de achterkant maar het lijkt me dat dit er niet uit ziet. Wat denken de heren hiervan? Terug gaan en reclameren of kan dit er best mee door.
Bedankt voor het meedenken.
*edit, moet ik uiteraard niet vergeten de foto's bij te voegen