Auteur Topic: [Shirts] SuitSupply  (531481 keer gelezen)

Vodro

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] Suit Supply
Reactie #135 Gepost op: 17 april 2009 - 21:14:59
Gisteren een bericht gekregen van SuSu Rotterdam dat de bestelde shirts uit de 2 voor 150 actie zijn vertraagd en dat ik als 'compensatie' een extra maatshirt mag komen uitzoeken. Erg goede service wat dat betreft.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #136 Gepost op: 17 april 2009 - 21:36:52
Inderdaad heel netjes Vodro.

Luigi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #137 Gepost op: 17 april 2009 - 21:48:47
De initialen waren op een andere plek geplaatst dan vooraf besproken, zodoende hebben ze twee nieuwe shirts gemaakt voor me. Had hierbij wel aangegeven geen initialen meer te willen, omdat ik niet wilde dat het weer mis zou gaan. Ondertussen heeft het 8-9 weken geduurd voordat ik de gewenste shirts mocht ontvangen. Compensatie: geen. Kon (mislukte) shirts wel overnemen voor de helft van de actieprijs, maar dat hoefde wat mij betreft nu ook weer niet. Vestiging R'dam.

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #138 Gepost op: 18 april 2009 - 22:21:26
Ik zie niet in waarom je 2 shirts voor 75 euro niet aanneemt. Maakt toch weinig uit die initialen?
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #139 Gepost op: 18 april 2009 - 22:33:46
Ik zie niet in waarom je 2 shirts voor 75 euro niet aanneemt. Maakt toch weinig uit die initialen?

225 euro voor vier shirts en dus twee waar Luigi niet tevreden mee was.
Tja dat is een persoonlijke afweging natuurlijk.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Mr. X

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #140 Gepost op: 18 april 2009 - 22:54:21
Het vervolg van mijn verhaal.

Vandaag had ik de afspraak bij SuSu Amsterdam om mijn overhemden in te laten nemen aangezien ik er niet helemaal tevreden mee was. Zoals gezegd zouden ze de gemaakte kosten en het ongemak vergoeden. Hoe? Ze hebben ook mij een maat overhemd aangeboden, geheel kosteloos. Na het innemen van 7 overhemden het 'gratis' overhemd nog even samen mogen stellen. Prima service en vriendelijk geholpen. We wachten even af hoe de overhemden eruit komen te zien nadat ze ingenomen zijn. Aanstaande woensdag zouden ze allemaal al klaar zijn. Vrijdag rij ik er even langs om ze op te halen. Dus..

Wordt vervolgd!
Hoog water.. Want we wonen niet voor niets in Nederland.

Gaja

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #141 Gepost op: 18 april 2009 - 23:05:02
Prima service dus. Wat heb je uitgekozen voor je nieuwe hemd?
Life is too short to drink bad wine

Mr. X

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #142 Gepost op: 18 april 2009 - 23:17:07
Prima service dus. Wat heb je uitgekozen voor je nieuwe hemd?

Moet je dat nou vragen :wink:.

Ik wilde een formeel saai overhemd maar kon me niet bedwingen. Het is geen effen blauw of wit geworden maar een zeer fijn roze/wit 'stipjes' patroon. Persoonlijk vind ik het erg mooi, zeker niet druk en toch een kleurtje. Witte binnenkant van de boord en manchetten, roze knoopjes, wit garen, roze initialen, enkel manchet (ben de naam kwijt, omgeslagen met twee knoopjes en een soort 'V' vorm met de punt van de 'V' naar de hand gericht.. Napa.. Na.. nogiets), wide spread.
Volgens mij was het dat zo ongeveer.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #143 Gepost op: 18 april 2009 - 23:32:50
Na... Na... Napolitaans?

Gaja

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #144 Gepost op: 18 april 2009 - 23:35:26
Moet je dat nou vragen :wink:.

Ja, had het wel leuk gevonden als je nu idd een "saai" hemd had gekozen. Maar dit hemd klinkt al een stuk rustiger dan de eerder getoonde hemden. Hoeveel knoopjes op de boord?
Life is too short to drink bad wine

Luigi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #145 Gepost op: 18 april 2009 - 23:51:07
Goede vraag Alberts. De initialen zaten linksmidden op mijn buik en dat ziet er zo proleterig uit, want het moet uiteraard een persoonlijk genoegen blijven. Zodoende zou ik ze alleen onder een trui dragen. Maar aangezien ik genoeg (genoeg om twee weken lang iedere dag een ander aan te kunnen doen) shirts heb, 'bewaar' ik die 75e liever en ga ik de volgende keer NT uitproberen (en ook nog een keer Barba en/of Mazzarelli).

Mr. X

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #146 Gepost op: 19 april 2009 - 00:00:33
Na... Na... Napolitaans?

Held :wink: dat was hem! Ze noemden hem bij de SuSu anders waardoor ik in de war raakte.

Ja, had het wel leuk gevonden als je nu idd een "saai" hemd had gekozen. Maar dit hemd klinkt al een stuk rustiger dan de eerder getoonde hemden. Hoeveel knoopjes op de boord?

Daar gaan we nu ook aan werken. Het zijn aardige overhemden maar als ik het over mocht doen zag mijn kast er heel anders uit :wink:.

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #147 Gepost op: 19 april 2009 - 00:05:45
Goede vraag Alberts. De initialen zaten linksmidden op mijn buik en dat ziet er zo proleterig uit, want het moet uiteraard een persoonlijk genoegen blijven. Zodoende zou ik ze alleen onder een trui dragen. Maar aangezien ik genoeg (genoeg om twee weken lang iedere dag een ander aan te kunnen doen) shirts heb, 'bewaar' ik die 75e liever en ga ik de volgende keer NT uitproberen (en ook nog een keer Barba en/of Mazzarelli).

point taken. mij leek het een klein bezwaar als ze gewoon ergens anders zaten, maar zo in het zicht lijkt mij inderdaad ook niks. zeker niet als je dat niet zo besteld had.
ik dacht aan een vergissing als in rechter ipv linker manchet oid, wat niet echt een probleem is imho.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

Mediaman

• Gast
Reactie #148 Gepost op: 01 juni 2009 - 22:12:04
Iemand enig idee of de 2=1 actie een vervolg krijgt?

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #149 Gepost op: 01 juni 2009 - 22:31:13
Iemand enig idee of de 2=1 actie een vervolg krijgt?

Het is geen '2=1'-actie, maar een korting bij afname van twee shirts tegelijk. Dit jaar was het twee voor 150 euro.

Voor zover ik weet is het een jaarlijks terugkerend verschijnsel, elke keer zo rond januari.